fbpx
  • 26 באפריל 2024

הפוטנציאל לרווח של מיליון ₪ מחכה לכם בקרקעות ביהודה ושומרון

 הפוטנציאל לרווח של מיליון ₪ מחכה לכם בקרקעות ביהודה ושומרון

הכתבה נכתבה בשיתוף קבוצת "מני גרופ"

מרגישים שבכל מה שנוגע להשקעות, אזור המרכז מוצה עד תום? סימן שאתם חושבים כמו לא מעט משקיעים נדל"ן ותיקים שפנו לאפיק ההשקעה בקרקעות ביהודה ושומרון – והעובדה שמדובר באופציה שדורשת רק כ-135 אלף ₪ ומוקפת בנוף פסטורלי במרחק 15 דקות מכפר סבא, מצטרפת לשפע של יתרונות שתוכלו למצוא רק שם

אם האופציה של השקעה אטרקטיבית קוסמת לכם, אז הגיע הזמן לשתף אתכם בטעות נפוצה: מרבית מאותם משקיעים מתמקדים באזורים כמו מרכז הארץ, חיפה ובאר שבע, כשבפועל – מדובר בעסקאות הדורשות הון עצמי של מאות אלפי שקלים (במקרה הטוב), ואינספור בירוקרטיה.

מה עושים? לפני שאתם מתחילים לחפש פוטנציאל בחו"ל, יש עוד אזור שייתכן ופספסתם – זה שמעבר לקו הירוק, וטומן בחובו מחירי רצפה, מינימום ביורוקרטיה והטבות מטעם המדינה.

דוגמא טובה לכך היא שכונות "אורות בדורות" המתעתדת לקום ביישוב קרני שומרון, הנמצא במרחק נסיעה של רבע שעה בלבד מכפר סבא ויישובים נוספים בשרון. מכיוון שמדובר בשלבי ההקמה, נוצרה הזדמנות לרכישת יחידות שטח של 100 מ"ר, בעלות של 135,000 ₪ בלבד פר יחידה. מכיוון שמדובר באזור שנמצא מחוץ לקו הירוק, הליכי הפשרת הקרקע עוברים האצה, מה שמוביל לתחזית של הפשרה תוך 3-4 שנים ושווי של לפחות 550,000 ₪, זאת לפי הערכת שמאי על פי תקן 22 הממשלתי – מה שמתרגם לרווח פוטנציאלי של יותר מ-350%.

זאת רק ההתחלה – אם יש ברשותכם סבלנות עד לגמר הבנייה במקום, תשמחו לגלות שההערכות צופות כי תוך 6-7 שנים, פוטנציאל הרווח יגדל עוד יותר לפי הנתונים הבאים: עלויות בנייה של 600,000 ₪ שיסתכמו בעלות רכישת דירה של 1,700,000 ₪, מה שמשאיר שולי רווח של יותר כמיליון ₪ שיישארו אצלכם ביד.

כשהמדינה מחליטה לפנק

"תהליך ההפשרה מוכר כהליך ארוך ומתיש, אבל זה המצב רק בתוך הקו הירוק" מסביר מני גרינבאום, הבעלים של חברת 'מני גרופ' העומדת מאחורי שיווק הקרקעות "כאן ביהודה ושומרון, ההליך מהיר הרבה יותר – ויש עוד המון יתרונות כלכליים: לא צריך לשלם היטל השבחה (תשלום העומד על 50% מהרווח), מדובר בקרקעות פרטיות של יהודים הרשומות בטאבו, וכל רוכש ייהנה מרישום מיידי על שמו, זאת באמצעות רישום זכויות ורישום משכון (השונים מהנוהל בפרויקטים של אדמות מנהל).

"אנחנו עוסקים בפרויקטים בכל רחבי הארץ, וכל בחירה שביצענו התבססה על מחקר מעמיק. כאן, הגענו למסקנה שיש סיכויי הצלחה גבוהים מאוד, זאת בין היתר בזכות הביקוש המתגבר, בעיקר בזכות איכות החיים הגבוהה, נופים מדהימים, נגישות לשירותים ציבוריים שלא היו זמינים בעבר, והכל בזכות השקעה אופטימלית מצד ממשלת ישראל. מה שאנחנו כבר מכירים שנים במרכז הארץ מתחיל לקרות גם פה, אך ההבדל הוא שכאן יש לכם הזדמנות להיכנס כבעלי קרקע ונכסים לפני שהמחירים יעלו משמעותית."

הכתובת שלכם להשקעה

בניגוד לפרויקטים הידועים לשמצה בתור כאלו בהם אין למי לפנות אחרי ביצוע העסקה, 'מני גרופ' הינה החברה האחראית על הקידום, כך שהיא מחויבת לעמוד לצד כל אחד מהמשקיעים עד לתום הבנייה.

"אצלנו אין אותיות קטנות, רק אפשרויות מימון גמישות – כדי שגם זוג צעיר המעוניין בדירה מובחרת משלו או משקיע שרוצה למקסם את הרווח על ההון, יוכלו ליהנות גם הם." מסכם גרינבאום.

אז אם אתם רוצים לגלות מחדש את האזור ההיסטורי, אנו ממליצים לעשות זאת לפני כולם – השאירו פרטים ואחד מהמומחים בחברת 'מני גרופ' יחזור אליכם בהקדם.

רוצים שנציג יחזור אליכם עם מידע נוסף? השאירו פרטים כעת

הכתבה נכתבה בשיתוף קבוצת "מני גרופ"

אולי יעניין אותך