fbpx
  • 20 באפריל 2024

המנוי שעשוי להציל חיים שכדאי לכולם להכיר

 המנוי שעשוי להציל חיים שכדאי לכולם להכיר

הכתבה נכתבה בשיתוף "שחל"

במהלך החיים אנחנו חברים בהרבה מועדונים, כגון רשתות אופנה למיניהן, מועדוני ריקודים בסגנונות שונים, מועדוני הנחות משתלמים במיוחד ועוד. אנחנו גם מצטיידים במגוון מנויים כגון חדר כושר, ספק אינטרנט, רשת כבלים ואפילו מנוי לספרייה או לבריכה השכונתית.

אך חשוב מכל אלו, יש מנוי הכרחי חיוני שעשוי להציל חיים וחייבים להכיר – מנוי שחל.

אירוע לב לא מתרחש תמיד כמו בסרטים

מחלות לב הן גורם התמותה מספר שתיים בישראל, מיד לאחר מחלת הסרטן, והן גובות מחיר יקר מדי שנה. אוכלוסיות בסיכון, אנשים המתגוררים לבד, וכל אחד אחר יכול להיות חשוף לאירוע לבבי בכל זמן ובכל מקום.

אירוע לב כפי שמתואר בסרטים: כאבים חזקים בחזה, קוצר נשימה, דיווח על הקרנות ליד שמאל – אינו תמיד מתרחש כך במציאות. פעמים רבות האירוע יכול להתחיל אפילו שבועיים קודם ויכלול בין היתר בחילות, צרבות וכאבי בטן, ועד שהאדם מרגיש את הכאב החד בחזה, הוא כבר בעיצומו של האירוע שאולי התחיל הרבה קודם לכן.

במהלך התקף לב מתחילה פגיעה באספקת הדם לאיברי הגוף, גם החיוניים והחשובים, וככל שהזמן עובר ללא טיפול מתאים, עולה הסיכוי לנזק בלתי הפיך לאברים אלו.

כל אלו מדגישים בצורה חד משמעית את הצורך בעזרה רפואית מידית ודחופה.

מנוי שחל – בלב שקט

מרבית האנשים אינם ששים לקראת בילוי של כמה שעות בחדר מיון במקרה הטוב, או שהות של כמה ימים בבית חולים במקרה הרע, זו גם הסיבה בגינה הפניה למוקדי החירום מתעכבת לעיתים אפילו בכמה שעות. שעות קריטיות בהן עלול להיגרם נזק בלתי הפיך.

בעת הרישום למנוי שחל נפתח למנוי תיק רפואי ובו תוצאות של בדיקות, המלצות רפואיות, פניות קודמות וכדומה. הרשומות הרפואיות הללו יהיו זמינות למוקדן בכל פניה טלפונית. יש להדגיש כי המוקדן או המוקדנית אליהם מגיעים בפנייה הטלפונית הינם אח או אחות מוסמכים בעלי ידע ברפואה.

במרבית הפניות ניתן יהיה להגיש עזרה מרחוק, לקרוא את הנתונים שיגיעו תוך כמה שניות ממכשיר הא.ק.ג. הנייד הנמצא ברשות המנוי ולהשוותם לנתונים קודמים ולתיק הרפואי המלא. במקרים בהם יש צורך בטיפול רפואי חירום תוזעק ניידת שחל לבית המנוי ויוענק לו טיפול רפואי מידי, במקרה הצורך אף יפונה המנוי לבית החולים והצוות ילווה אותו עד שיקבל טיפול.

מכשירי מעקב מהמתקדמים בעולם

חברת שחל מציעה ללקוחותיה מגוון מכשירי מעקב רפואיים מהמתקדמים שיש.

למשל מכשיר א.ק.ג נייד המתחבר למכשיר הטלפון הנייד ויכול להעביר באמצעותו את נתוני הבדיקה, מכשיר א.ק.ג נייד המאפשר לרופאי שחל שליטה מרחוק ואף לחצני מצוקה שמתחברים למכשיר הטלפון של בית הלקוח ומבצעים דרכו שיחה למוקד או לחצנים ניידים שמאכנים את מיקום המנוי ואפילו עמידים למים.

חברת שחל מעניקה שירותים כבר קרוב ל-35 שנה ועושה זאת באופן מקצועי ויעיל. מתוך אלפי הפניות המגיעות מדי יום יש לפחות אחת שבה חיי הפונה ניצלו בזכות אותה שיחה.

השאירו פרטים ויצרו עמכם קשר למידע נוסף

הכתבה נכתבה בשיתוף "שחל"

אולי יעניין אותך