fbpx
  • 19 במרץ 2024

נכס משלכם באזור מבוקש: קרקע באזור המטרו בראשון לציון, ב-299 אלף ₪ בלבד

 נכס משלכם באזור מבוקש: קרקע באזור המטרו בראשון לציון, ב-299 אלף ₪ בלבד

הכתבה נכתבה בשיתוף קליימקס

בכל מקום בעולם בו נמצאת תחנת מטרו, מחירי הדיור והנדל"ן סביבה רק עולים וצומחים עם השנים, כך שניתן לומר כמעט בוודאות כי קרקעות סביב תחנות מטרו, הן אחת מהשקעות הנדל"ן הטובות והבטוחות ביותר.

בישראל, בעיר הרביעית בגודלה – ראשון לציון – מתוכנן לעבור קו המטרו הארוך ביותר, אשר צפוי להסיע יותר ממיליון נוסעים ביום ולעבור דרך 14 רשויות מקומיות. ערך הדירות, סביב כ-60 התחנות שצפויות להיבנות, עומד לנסוק לשחקים בהתאם לכל התחזיות ובהתאם למידע הנוגע לתחנות מטרו אחרות בעולם.

רווח צפוי של מאות אחוזים

פרויקט תמ"א 70 ראשון לציון מתייחס לתכנון מתחמי מגורים ומסחר, התעסוקה והמגורים סביב שלושת קווי המטרו שעתידיים לחצות את העיר. באזור המטרו מתוכננת בניה של מגדלי מגורים בהם מאות יחידות דיור לציבור הרחב. המטרה ליצור עורק תחבורה מרכזי וסביבו מרכז אורבני אטרקטיבי ובעל נגישות לכל אזור בעיר או לערים סמוכות.

הקרקעות סביב התחנה משווקות כרגע במחיר של 299,000 שקלים בלבד, וזו הזדמנות טובה ביותר להשקיע, רגע לפני האישורים ולפני שערך הקרקע יעלה עקב כך.

השכונה החדשה צפויה להיות המשך טבעי של העיר וברגע שתקום גם תחנת המטרו, מחיר הקרקע צפוי להגיע למיליון וחצי שקלים. המשמעות הכלכלית מבחינת ההשקעה, כ-500% רווח על ההשקעה הראשונית. רווח אדיר בהשוואה לכל השקעה דומה אחרת.

עתודות קרקע אחרונות בראשון לציון

ראשון לציון היא העיר הרביעית בגודלה במדינה והביקוש למגורים בה רק הולך ועולה. האוכלוסייה המגוונת, מבחר מרכזי המסחר ומקומות הבילוי, הזדמנויות התעסוקה, מוסדות החינוך והספורט, כל אלו הופכים את העיר לאטרקטיבית ולפופולרית במיוחד.

קו המטרו שיעבור ויחצה את העיר יהיה עורק תחבורה מרכזי ויאפשר לתושבי העיר להגיע במהירות ובקלות למבחר נקודות מרכזיות בעיר כמו בית חולים אסף הרופא, מרכז העיר, העירייה, היכל התרבות, הקניון, היכל הספורט וכמובן שתהיה גם תחנה שתקשר את המטרו עם תחנת הרכבת "ראשונים".

קבוצת קליימקס: איכות, מקצועיות, מומחיות

קבוצת קליימקס מתמחה כבר שנים רבות באיתור הזדמנויות השקעה, בשיווק קרקעות,, בליווי משקיעים לאורך תהליך הרכישה וההפשרה וכדומה. לפיכך זה רק מתבקש כי גם שיווק קרקעות אלו יעשה באמצעותם.

אנשי המקצוע הוותיקים בקליימקס זיהו הזדמנות חד פעמית ובחרו ללוות פרויקט זה ואף להציע אותו למשקיעים. שיווק הפרויקט ירוויח מהניסיון ומהמוניטין של החברה וכן מאנשי מקצוע מהשורה הראשונה כולל ליווי של משרדי עורכי דין מהמובילים בשוק הנדל"ן.

ממש כמו בלונדון, פריז או רומא, גם ראשון לציון תצטרף לשורת הערים המרכזיות בהן פועלים קווי מטרו לרווחת התושבים. הפעלת שלושת הקווים המתוכננים תביא לעליה בביקוש הדירות בעיר, וסביבת התחנות תהיה אטרקטיבית ומבוקשת ובהתאם לזאת גם יקרה במיוחד.

השקעה של 299,000 ₪ תוך ציפייה לכ-500% רווח, דווקא לפני האישורים הסופיים תהיה הנבונה והחכמה שכן לאחריהם המחירים יעלו באופן משמעותי, וייתכן וההשקעה לא תהיה כדאית כפי שהיא היום.

*הקרקע אינה זמינה לבנייה

רוצים שנציג יחזור אליכם עם מידע נוסף? השאירו פרטים כעת

הכתבה נכתבה בשיתוף קליימקס

אולי יעניין אותך