fbpx
  • 19 באפריל 2024

רפואת שיניים היא לא משחק – גם לכם וגם להם

 רפואת שיניים היא לא משחק – גם לכם וגם להם

הכתבה נכתבה בשיתוף מרפאת השיניים "חיוך קורן"

כולנו מכירים את זה, פתאום השיניים כואבות ואנחנו זקוקים בדחיפות לרופא שיניים טוב. במקום לתחקר ותשאול שכנים וקרובי משפחה, בואו למרפאת השיניים "חיוך קורן" ותהנו ממגוון טיפולים לכל מטרה. מרפאת השיניים "חיוך קורן" בהנהלתו של ד"ר ערן קורן מצליחה להגיע לתוצאות המדויקות ביותר בעולם הדנטלי בזכות שיתוף הפעולה הצמוד בין מרפאת שיניים למכשור המתקדם ולעיצוב הדיגיטלי שמציעה מעבדת השיניים.

צוות המרפאה

מרפאת ׳חיוך קורן׳ הוקמה על ידי ד״ר ערן קורן, רופא שיניים מוסמך וחבר בעמותת המשתילים בישראל בשיתוף עם בני הזוג חלי ושחר ניניו העוסקים בטכנאות שיניים למעלה מעשרים שנה. השילוב המנצח הזה יצר מעבדה-מרפאה שבעזרתה ניתן לעשות את כל היבטי הטיפול במקום אחד, ולחסוך לכם התרוצצויות, כסף וזמן.

למה דווקא כאן?

במרפאת השיניים ׳חיוך קורן׳ תוכלו לקבל טיפול מקיף לכל מצב רפואי. החל מהלבנת שיניים ועד לכירורגיה של הפה, כגון: הרמת סינוס, השתלת שיניים ושיקום הפה, כאשר הכל תחת קורת גג אחד, בחיוך נעים ובשירות נפלא. המרפאה ממוקמת באשדוד בבניין נאה וחדיש במקום נוח ונגיש.

סוגי הטיפולים

במרפאה מעניקים שירות בכל התחומים הבאים במקצועיות ואמינות רבה:

  • כירורגיה והשתלות שיניים
  • שיקום הפה ושחזורים אסתטיים
  • הלבנת שיניים
  • שירותי שיננית
  • התקנת גשר

לבקשתכם, ניתן לבצע חלק מן הטיפולים באמצעות גז צחוק.

מדוע כה חשוב לדאוג לכירורגיה של הפה?

בעוד שנמהר לטפל בסתימה שבורה או בחור בשן מפאת אי הנוחות והכאבים, רבים ידחו או אף יוותרו על טיפול שיניים מקיף להשלמת שיניים חסרות או שיקום הפה לאחר פגיעה מכל סיבה שהיא. הסיבות לכך מגוונות, יש החוששים מתקופת התאוששות ארוכה שתפגע בפרנסתם, ויש החוששים מן ההוצאה הכספית. אך להזנחת הפה יש מחיר גבוה. פה שחסרות בו שיניים יחל בתהליך נדידת שיניים שבהן גובה השן ואף מיקומה משתנה ובטווח הארוך יזיק לכם הרבה יותר, ובנוסף לכך יהיה גם קשה יותר לתקן. לכן מומלץ לבוא ולהתייעץ על מנת להבין כיצד ניתן לעזור. מרפאת ׳חיוך קורן׳ עובדת בשיתוף פעולה עם חברות ביטוח רבות.

מרפאת ׳חיוך קורן׳ הממוקמת באשדוד. היא הוקמה מתוך הבנת הצורך של מטופלים רבים בטיפול מקיף ומקצועי. המרפאה הינה שילוב של מרפאה ומעבדה שחוסכת לכם זמן ומאמץ בהתרוצצויות בין מתקני טיפול שונים.

במרפאת ׳חיוך קורן׳ תוכלו לקבל שירות אדיב ויחס חם מצוות המרפאה המנוסה והמוכשר לכל מטרה ולכל סוג טיפול. הידע, הניסיון והמקצועיות שלהם יעניקו לכם חיוך קורן במהירות ובנוחות ובמחירים הוגנים. המרפאה עובדת בשיתוף פעולה עם חברות ביטוח רבות.

השאירו פרטים לקביעת תור במרפאת חיוך קורן

הכתבה נכתבה בשיתוף מרפאת השיניים "חיוך קורן"

אולי יעניין אותך