fbpx
  • 22 בינואר 2021
 5 פעולות שכל בעל עסק צריך לעשות כדי להגדיל את המכירות באינטרנט

5 פעולות שכל בעל עסק צריך לעשות כדי להגדיל את המכירות באינטרנט

הרבה גולשים פנו אלינו בשאלה: "האם יש פעולות בסיסיות שכל בעל עסק יכול לבצע כדי להגדיל את הפניות והמכירות שמגיעות מהאינטרנט? ובמידה ויש כאלה, מהן?" פנינו לאלכס זלמנובסקי, מומחה למכירות אונליין, שיענה לכם.

ישנן מספר פעולות בסיסיות שכל עסק יכול לבצע, כאשר ביצוע שלהן יוביל להגדלת מכירות האונליין. פעולות אלו דורשות ידע טכני קל והן לא משהו שקשה לבצע בעצמך. בכל מקרה תמיד אפשר גם להיעזר באיש מקצוע שיבצע זאת עבורכם.

מערכת ניהול לקוחות – CRM

במצב האידאלי, כל לקוח – משלב התעניינות במוצר או השירות שלכם ועד לרכישה עצמה – צריך להיות מתועד במאגר מרוכז ששייך לכם. ברמה הבסיסית אפשר לעשות זאת בעזרת אקסל. כוחו של המאגר יתעצם ככל שהזמן יעבור ותזינו בו יותר נתונים – בעזרת המידע הזה תוכלו למנף עסקאות בצורה טובה יותר, להתבסס על הקהל הזה בפרסום הממומן ובאופן כללי לייצר יותר הזדמנויות מכירה.

נוכחות דיגיטלית בסיסית

במידה ועדיין אין לכם חשבון פתוח בשירות החינמי Google My business – חפשו את שם השירות בגוגל ופתחו חשבון בהקדם! המערכת תומכת בשפה העברית וכל מה שתצטרכו הוא למלא מספר פרטים, כגון: העלאת לוגו, מספר טלפון, כתובת אתר, שעות פתיחה ועוד. פשוט תלכו בעקבות ההוראות באתר. בארץ יש עוד אפליקציה מעולה ששמה easy  – חפשו בגוגל את שמה ופתחו חשבון.

ניטור ומעקב

במידה וישר לכם אתר אינטרנט או דף נחיתה, אתם תרצו בשלב כזה או אחר לנתח ולהבין את התנהגות הקהל ולהתבסס על כך כדי לשפר את מערך הפרסום ולייצר הזדמנויות מכירה בצורת פרסום ממומן. יש 2 קודי מעקב שצריך להטמיע במערכת האתר – הראשון הוא גוגל אנליטיקס והשני הוא פייסבוק פיקסל.

פשוט חפשו בגוגל: 1. "איך להטמיע גוגל אנליטיקס באתר?" 2."איך להטמיע פיקסל פייסבוק באתר". תמיד אפשר גם להיעזר באיש מקצוע שילווה אתכם בתהליך הבסיסי הזה.

חישוב מדד החזר השקעה על הוצאות פרסום

לפני התחלת כל מהלך של פרסום ממומן באמצעות קמפיינים בפייסבוק וגוגל, אתם צריכים לקבוע כמה כסף אתם מוכנים להשקיע בשביל לגייס לקוח משלם. זאת אומרת – על כל הוצאה של X ₪ מהתקציב אתם צריכים להכניס פי Y ₪ בשביל לשמור על רווחיות. הרבה בעלי עסקים לא בטוחים כיצד לגשת לנושא זה. הפנו את השאלה לרואה החשבון שלכם – ברגע שיהיה לכם את המספר אתם תבינו מייד מה פוטנציאל ההכנסה מהוצאה כספית על פרסום.

בחירת איש מקצוע / ניהול קמפיינים בעצמי

בסופו של דבר כבעלי עסקים אתם צריכים לדעת כיצד ומתי להאציל סמכויות. יש בעלי עסקים שמעדיפים לעשות את ניהול הקמפיינים בעצמם, מה שמצריך יכולות טכניות ואנליטיות כאחד. ככה אותם בעלי עסקים מרגישים את כל המערך וכיצד הוא משפיע על העסק שלהם בצורה הטובה ביותר. אבל – אם בשלב כזה או אחר הם לא יישארו מעודכנים בכל מה שקורה בעולמות הפרסום ויקדישו זמן לניהול הקמפיינים ושיפור הביצועים ברמה מספקת – יהיה להם קשה לשלוט ברווחיות הפרסום. לכן יגיע הרגע שבו תצטרכו איש מקצוע. אתם יודעים כבר מה מדד ההחזר עבור ההשקעה כי עברתם על 5 פעולות שכתובות כאן – וכעת יהיה לכם הרבה יותר קל גם למצוא את איש המקצוע המתאים.

המאמר נכתב ע"י אלכס זלמנובסקי. מעוניינים בקידום לעסק שלכם? מוזמנים לפנות אליו בטלפון – 0544-689-334