fbpx
  • 30 בנובמבר 2020
 ההורים הפכו לסיעודיים? ייתכן שמגיע להם סיוע מהמדינה

ההורים הפכו לסיעודיים? ייתכן שמגיע להם סיוע מהמדינה

פתאום, באמצע החיים, אחד ההורים שלכם הופך לסיעודי ואתם גם נדרשים לנהל תהליך ארוך מייגע מול חברות הביטוח כדי לקבל את קצבת הסיעוד. לא פלא שרבים מתייאשים. כאן נכנסת לתמונה חברת  "זכותי", החברה המובילה בישראל במימוש זכויות רפואיות, שדואגת לעטוף את לקוחותיה בהמון תמיכה, לצד שירות מהיר ומקצועי לעילא. "ב'זכותי' השיגו לאמי את הקצבה", מעידה אחת הלקוחות, "חסכו לי המון ריצות ועוגמת נפש וליוו אותנו באינסוף סבלנות ואמפתיה". 

מימוש זכויות רפואיות הוא תחום מקצועי לכל דבר – בדיוק לשם כך הוקמה לפני כ-15 שנה חברת "זכותי", המתמחה במימוש זכויות רפואיות, וכיום היא החברה המובילה בענף. צוות המומחים הרב תחומי של החברה כולל אנשי מקצוע מהשורה הראשונה: רופאים, יועצי מס, רואי חשבון, סוכני ביטוח ועוד, המסייעים ללקוחות במימוש זכויותיהם הרפואיות, ביניהן גם קבלת קצבת הסיעוד מחברת הביטוח, בה הם מבוטחים באופן פרטי ו/או במסגרת הביטוח  המשלים של קופת החולים.

"אנשים שמנסים להגיש בעצמם את אינסוף הטפסים לחברות הביטוח, במקרים רבים לא מקבלים מענה", אומרת גילת אבידן – מנהלת תחום הביטוח ב"זכותי". "הם חווים כאב ותסכול בשל מצבו של ההורה, צריכים לתמרן בין כל עיסוקיהם לבין התמיכה בהורה, ובמקביל לטפל בקבלת קצבת הסיעוד. לא פלא שרבים מתייאשים."

"לכן אנחנו, ב'זכותי', דואגים לפַנות ללקוחות שלנו את הזמן ואת המשאבים הנפשיים, שלהם הם כה זקוקים. המוטו שלנו הוא לעטוף אותם בהמון תמיכה ואמפתיה, לצד שירות מהיר, יעיל ומקצועי לעילא. אנחנו מסייעים במילוי טפסים, הכנת תיק רפואי ובדיקתו ע"י הרופאים שלנו, עומדים בקשר רציף מול החברה הרלוונטית, ועוד. לרוב אנחנו מצליחים להשיג את האישור במהירות, שכן אנחנו יודעים מה להגיש ואיך להגיש את זה נכון. אנחנו מלווים את הלקוח גם לאחר קבלת הקצבה, כדי להבטיח את המשך הזכאות, שכן חברות הביטוח דורשות הערכה תפקודית מחודשת מדי תקופה".

הסיכוי להצטברות חדשה של שומן באיזור המטופל הוא אפסי. קרדיט- photodeposit

לקוחות מספרים

"אמי חלתה בסרטן לפני שנים", מספרת אריאלה. "עם הזמן, המצב התדרדר, היא פנתה לחברות הביטוח – חברה פרטית והחברה של קופת החולים, ועברה מסכת בלתי נגמרת של בירוקרטיה ועוגמת נפש, שהסתיימה בסירוב. הצעתי לאמי לפנות ל'זכותי'. מאז 'זכותי' מלווה אותנו יד ביד. 'זכותי' טיפלה בכל התהליך מול חברות הביטוח והשיגה לאמי את הקצבה. נעזרתי שוב ב'זכותי' מדי תקופה, כשחברות הביטוח הערימו קשיים ודרשו בדיקות חוזרות. מיכל שם טוב, הנציגה שמלווה אותנו לאורך כל הדרך, תמיד קשובה ועם אינסוף סבלנות ואמפתיה. ב'זכותי' עושים עבודה מצוינת וחוסכים לי המון ריצות ועוגמת נפש".

"אנחנו לא מוותרים", מדגיש אלון אהרונוב, מנכ"ל "זכותי". "המומחים שלנו, בסיוע רופאי החברה, ממצים כל אפשרות עד שהלקוח שלנו מקבל את המגיע לו".

"מימיי לא נתקלתי בחברה כזו"

"כשאבי הגיע למצב סיעודי", מספר עוזי מסיקה מראשל"צ, "פניתי לחברת הביטוח של קופת החולים שלו. באותו זמן הקופה עשתה הסכם עם חברת ביטוח אחרת, וכך 'זרקו' אותי בין חברה אחת לשנייה, לבסוף שלחו רופא והחליטו שאבי לא זכאי לקצבת סיעוד.

באוקטובר האחרון פניתי ל'זכותי'. הכל עבד מאוד מהר, ולאחר זמן קצר קיבלנו הודעה על  קבלת הקצבה. ב'זכותי' עטפו אותי בצורה מדהימה, העניקו שירות יוצא מהכלל וליוו אותי באופן צמוד לאורך כל הדרך.

הדבר שהכי הדהים אותי ב'זכותי' היה שהם גבו ממני סכום נמוך מהותית ממה שציפיתי. זה נדיר מאוד במחוזותינו. לא נתקלתי בחברה כזו מימיי. מגיע ל'זכותי' שאפו ענק!".

לא קיבלת – לא שילמת

" למעט דמי הטיפול בעת פתיחת התיק, התשלום ל"זכותי" הינו על בסיס הצלחה בלבד, ורק לאחר שהלקוח קיבל את הכספים המגיעים לו. זאת ועוד: "זכותי" היא החברה היחידה בארץ המחזירה ללקוחותיה את דמי הטיפול, במקרים המועטים שבהם הסיוע אינו מניב הצלחה. "לא קיבלת – לא שילמת". זהו דבר משמעותי ביותר, במיוחד כשמדובר בחולים ובנפגעים, וגם בכך מוכיחה "זכותי" את בטחונה ביכולות המקצועיות של מומחיה.

לתיאום פגישה ללא עלות עם מומחי זכותי – השאירו פרטים כאן ונשוב אליכם במהרה: