fbpx
  • 7 בדצמבר 2021
 מקרי חירום רפואיים – נקווה שלא נגיע לשם – אך במידה וכן הנה דרך אחת לצלוח אותם בצורה טובה יותר

מקרי חירום רפואיים – נקווה שלא נגיע לשם – אך במידה וכן הנה דרך אחת לצלוח אותם בצורה טובה יותר

במקרי חירום לבביים – כל שנייה קריטית. באמת כל שניה. לפעמים מדובר ממש בהבדל בין חיים למוות. אז למה בעצם הישראלים נוטים לחשוב פעמיים האם לפעול רגעים אלו או לא?

עבור רובינו – ביקור בבתי החולים ומוקדי החירום הוא ביקור שכולנו ננסה להימנע ממנו. לכן גם במקרי חירום – אנו נתלבט וננסה להבין האם המקרה מחייב ביקור או שאולי נוכל להישאר בבית.

זמן ההתלבטות הזה הוא קריטי. מאוד.

כמה קריטי? זמן ההמתנה הממוצע לפני פניה למיון הוא כ-6 שעות. 6 שעות!

6 שעות בהן יכול להיגרם נזק בלתי הפיך.

מה עלול לקרות בזמן ההתלבטות?

בחיי היום יום כולנו יודעים ש״הזמן יקר״, אבל במצב חירום רפואי – הביטוי הזה מקבל משמעות אמיתית: קחו לדוגמה את מקרי התקפי הלב. 

כ-40% מהאנשים שנפטרים מהתקף לב מתים עוד לפני שהם מספיקים להגיע לבית החולים.

ממש כך, לטיפול הרפואי אין אפילו הזדמנות להציל אותם.

המשמעות של הנתון הזה ברורה: אם אותם אנשים היו מקבלים מענה רפואי מקצועי מהיר יותר, יש סיכוי סביר שהיו ממשיכים לחיות.

במציאות שבה לצערנו למעלה מ-50 ישראלים וישראליות לוקים בהתקף לב מידי יום,  אבחון מוקדם וטיפול נכון בעת אירוע לבבי או מוחי יכול להיות ההבדל בין חיים ומוות, שכן, ככל שמחכים יותר, כך עלול להיגרם נזק גדול יותר.

התלבטות אם ללכת לרופא, למיון או לחכות כדי "שזה אולי יעבור" עלולה לעלות לכם בזמן יקר, כזה שניתן לחסוך בקלות עם שירות רפואי ומענה מקצועי – מהבית.

השירות שיעשה את זה בשבילכם – הכירו את שחל

חברת שחל מצילה חיים כבר מעל ל-33 שנים; אחד מיתרונותיה הגדולים של החברה הוא הזמינות היומיומית של השירות: במרחק שיחה קצרצרה ושידור אק"ג מרחוק (במקרה הצורך ובמידה וברשותכם המכשיר התואם), עומד לרשות שחל מוקד רפואי שלם שמכיר תוך שניות את ההיסטוריה הרפואית של כל לקוח ומתמחה בפיענוח, מעקב וניטור של בעיות לב ומוח – ואבחון מהיר ומקצועי שיכול להציל חיים.

כולנו שמענו על ״מוקדים רפואיים״ שבהם צריך להזדהות, להמתין ולהסביר את עצמנו; בשחל התמונה שונה לחלוטין: כל מנוי מקבל יחס אישי. מי שיענה לכם במוקד הוא אח או אחות מוסמכים שיכולים לצפות באק"ג שלכם בזמן אמת (במקרה הצורך ) החשופים להיסטוריה הרפואית שלכם, יודעים מאילו מחלות אתם סובלים ואילו תרופות אתם נוטלים. 

המשמעות – לאדם העונה לכם ישנה תמונת מצב מקיפה על מצב בריאותכם, המאפשר לו לקבל החלטות רפואיות מהימנות ומהירות.

מכשור ולחצן להצלת החיים

אחד מהמכשירים שניתן לקבל במסגרת השירות – הוא לחצן שחל נייד שנועד בדיוק עבור אותם מקרי חירום ומצוקה בבית ומחוצה לו.
לחיצה אחת תעביר אתכם תוך שניות למענה רפואי מקצועי ומהיר.
אותן שניות ודקות – יכולות להוות את ההבדל בין חיים למוות.

מכשיר נוסף הכלול בשירות הוא מכשיר א.ק.ג. משדר. מדובר במכשיר המודד א.ק.ג. ומשדר בזמן אמת למוקד שחל, מה שנותן תמונת מצב עדכנית ומהירה של הלב לצוות הרפואי במוקד. על תרשים זה, הם יכולים לנתח את מצב לבכם באותו הרגע ולקבוע האם מדובר במקרה חירום רפואי דחוף או שניתן להרגיע אתכם ולהמשיך לבקר את מצבכם במועד סמוך.

בשחל גם אתם יכולים ליהנות מיחס מקצועי ולחסוך זמן יקר

אחרי שתירשמו תוכלו לפנות באופן חופשי למוקד הרפואי. 

המענה יהיה זריז ויעבוד כך:

  • אחים או רופאים מהמוקד של שחל יענו לכם במהירות ותענו על תשאול רפואי מהיר.
  • תשדרו אק"ג שמתקבל במוקד הרפואי תוך 30 שניות (על פי הצורך ובמידה וברשותכם המכשיר התואם).
  • הצוות יכול לתת מענה מרחוק, או במקרים חריגים, להפנות לבית החולים.

ברוב המקרים, יוכלו להעניק לכם מענה מרגיע. רק בכ-6% מהמקרים יש צורך להתפנות לבית החולים, וגם אז, זה יהיה בתנאים אופטימאליים. אם אכן קיים צורך להתפנות לבית החולים, תוזנק ניידת שמעודכנת מראש בפרטים המלאים שלך. לשחל יש צי ניידות המצוידות במיטב הטכנולוגיה והשירותים, והן מגיעות עם רופא ופרמדיק באזורי הפריסה.

זה לא רק ״נחמד״ לחסוך זמן ולקבל יחס של שירות רפואי פרטי – מדובר בתהליך מהיר ויעיל שיכול לחסוך זמן ולהציל את חייכם. 

היום כבר לא צריך להתלבט, להמתין שעות או לקחת סיכון. במקום לחשוש מהיציאה לחדר המיון או לבזבז זמן יקר, אתם יכולים לקבל מענה מהצוות הרפואי של שחל תוך שניות, ולחיות בלב שקט.

רוצה לשמוע עוד? השאר פרטים ונציג מטעם חברת שחל יחזרו אליך בהקדם: