fbpx
  • 27 ביולי 2024

איך תוכלו להחזיר את האון הגברי שלכם ללא תרופות?

 איך תוכלו להחזיר את האון הגברי שלכם ללא תרופות?

הכתבה נכתבה בשיתוף רשת מרפאות Sun Clinic

אחד האספקטים החשובים ביותר באיכות החיים הוא התפקוד המיני, גם עבור גברים מבוגרים המעוניינים להמשיך בשגרת חיים זאת. יחד עם זאת, הגוף שלהם לא תמיד משתף איתם פעולה והם נאלצים לסור לפתרונות כימיים או להסתפק ביחסי מין שאינם מספקים.

ברשת המרפאות sun clinics מציינים כי לפחות 30% מהגברים בגיל מסויים רוצים לשפר את התפקוד המיני שלהם, ומוסיפים ש"זו בעיה שמשותפת לרבים מאוד, אבל לא תמיד נעים לדבר עליה עם גורם מקצועי ואז מפספסים דרכי טיפול חדשניות ופשוטות שיכולות לסייע בהחזרת כוח הגברא לקדמותו ולשפר דרמטית את איכות החיים".

שיפור תפקוד כלי הדם באיבר המין

במרפאות סאן קליניקס אומרים שכדי להחזיר את ההתפקוד המיני למיטבו, ישנו צורך בתפקוד מירבי של כלי הדם באיבר המין, אם הדם לא יזרום בחופשיות התפקוד ייפגע, ולכאן נכנס הטיפול בגלי ההלם שבא לטפל בדיוק בבעיה זו. המכשיר שולח גלי קול לאיבר המין, ומעודד את פתיחת כלי דם. הפתרון הטיפול הזה הוא פשוט, לא חודרני וכלל לא כואב.

במרפאות סאן קליניקס עוד מוסיפים "לא כל אחד מעוניין להתחיל להיות תלוי בתרופות לפני כל אקט מיני. אנשים רוצים לשמור על הספונטניות ולחפש דרכים טבעיות שיוכלו לטפל בבעיה ולא רק בסימפטומים"

מפסיקים לחשוש מאי הנעימות

יש חשיבות גבוהה לצד הנפשי שזה מגיע לטיפול בבעיות בתפקוד המיני וברשת שמים דגש על הקשר שבין המטפל למטופל: "חשוב לנו שהרופא המטפל יהפוך לחבר של המטופל. אנחנו מבינים את הרגישות של הנושא ואת הקושי לחשוף את הבעיות בתפקוד, אבל זהו חלק הכרחי ביכולת שלנו לסייע ולהגיע לתוצאות מעולות".

"לכן, חלק מהטיפול הוא שיחות פתוחות וקשר שנוצר ודרך כך אנחנו יוצרים חבילה טיפולית מקיפה עבור כל מטופל ומטופל. החבילה כוללת, למשל, המלצה על תוספי תזונה וחומרים טבעיים, טכניקות פסיכולוגיות וטיפים אישיים – כל מה שצריך כדי להגיע לתוצאה הרצויה ולאפשר למטופל לתפקד היטב גם לאחר סיום הטיפולים. כמובן שמתבצע מעקב צמוד בכל מקרה, כדי לוודא את הצלחת הטיפול". הרשת שמה דגש על בחירת רופאים הדוגלים בגישה טיפולית זו שמעודדת קשר פתוח עם המטופל.

לא רק לאנשים בריאים

"מיניות היא חלק בלתי נפרד מהחיים, ואין סיבה לוותר עליהם גם אם קיימות בעיות בריאותיות. בנוסף, הטיפול בגלי הלם עוזר גם בהפרעות תפקוד הפרוסטטה והפרעות במתן השתן. הוא נחשב ליעיל בטיפול במחלת פיירוני, ועוד."

חיסיון

המרפאה מטפלת בבעיות אורולוגיות שונות. הרבה מטופלים מעדיפים לשמור על דיסקרטיות מלאה, לכן כל מי שפונה לקבלת ייעוץ לתחום האורולוגיה מועבר ישירות לטיפול רופא מבלי שיישאל שאלות נוספות.

"שינוי משמעותי באיכות החיים"

"גברים שמגיעים אלינו חוו בעבר תסכול ממשי. הם ניסו מגוון טיפולים אלטרנטיביים ולא חוו שיפור מספק. אבל ברוב המקרים האלו סוד ההצלחה – הוא שילוב נכון של שיטות השפעה, ולכן חשוב לנו שיכירו את האופציה של גלי הלם. זה טיפול טבעי לחלוטין, הוא לא כואב ואינו משפיע על איברים אחרים, אבל מאפשר לחזור ליחסי מין ספונטניים ללא תלות בכדורים".

"אנו קוראים לכל מי שמרגיש שהוא זקוק לסיוע בתחום, לוותר על הבושה ולבדוק את הטיפול המתאים עבורכם. אנחנו מבינים את חשיבות של דיסקרטיות מלאה, גישה ידידותית ושילוב של טיפולים שיכולים לעשות שינוי משמעותי הן בחדר המיטות והן באיכות החיים הכללית", מסכמים בסאן קליניק.

השאירו פרטים ויצרו עמכם קשר למידע נוסף

הכתבה נכתבה בשיתוף רשת מרפאות Sun Clinic

אולי יעניין אותך