fbpx
  • 27 ביולי 2024

תושבי המרכז מוזמנים להתנסות ב- Oticon Real, מכשיר שמיעה הקרוב ביותר לשמיעה טבעית

 תושבי המרכז מוזמנים להתנסות ב- Oticon Real, מכשיר שמיעה הקרוב ביותר לשמיעה טבעית

הכתבה נכתבה בשיתוף מדטון-הדים

אם אתם סובלים מירידה בשמיעה או רק רוצים לשמוע טוב יותר בכל סביבה, יש לנו חדשות טובות בשבילכם: מכשיר השמיעה החדש Oticon מבית מדטון-הדים הגיע לישראל, והוא מבטיח לשנות את האופן שבו אתם שומעים את העולם.


Oticon Real הוא מכשיר שמיעה חדשני, שמשתמש בטכנולוגיית בינה מלאכותית כדי להתאים את הצלילים לצרכים ולהעדפות שלכם. המכשיר מייצג את השלב הבא בטכנולוגיית BrainHearing™, שמחקה את תהליך השמיעה האנושי ומאפשר לכם לשמוע בצורה טבעית ונוחה בכל מצב. בנוסף, המכשיר עמיד בפני מים וזיעה, מה שהופך אותו למתאים לבעלי אורח חיים פעיל.

התנסות ללא התחייבות בסניפנו בתל אביב

אם אתם חושבים שאתם חווים ירידה בשמיעה, מומלץ לגשת להיבדק ולבחון האם מכשירי שמיעה יוכלו לסייע לכם ביומיום. במדטון- הדים, החברה המובילה בתחום השמיעה בישראל, באפשרותכם להתנסות עד 45 יום ללא התחייבות בזוג מכשירי שמיעה, ולחוות את השינוי בחייכם באמצעות מכשירי השמיעה המתקדמים והחדישים.

» בהשתתפות של קופות חולים

» איכות צליל גבוהה בכל סביבה

» התאמה אישית לצורת האוזן

» חיבור לבלוטוס פשוט ונוח


מה זו טכנולוגיית BrainHearing™?

Oticon Real הוא מכשיר שמיעה חדשני, שמשתמש בטכנולוגיית בינה מלאכותית כדי להתאים את הצלילים לצרכים ולהעדפות שלכם. המכשיר מייצג את השלב הבא בטכנולוגיית BrainHearing™, שמחקה את תהליך השמיעה האנושי ומאפשר לכם לשמוע בצורה טבעית ונוחה בכל מצב. בנוסף, המכשיר עמיד בפני מים וזיעה, מה שהופך אותו למתאים לבעלי אורח חיים פעיל. במדטון-הדים עובדים עם מספר קופות חולים, ותוכלו כאמור להתנסות במכשירי השמיעה עד 45 יום ללא התחייבות.

פתרון לבעיית הרוח והמגע במכשירי השמיעה

במכשיר השמיעה החדש Oticon Real™ הטיפול ברעשים כמו משב רוח חולף, מגע אצבע, שיער או השקפיים בכשיר, בצורה שונה, ובאופן שמונע אובדן של מידע חשוב. במכשירים החדשים שולבה טכנולוגיית ™RealSound, במסגרתה פותחו מנגנונים משוכללים, שמטרתם להתמודד ולמגר ככל הניתן את הרעשים המטרידים. לצורך כך צוידו המכשירים בגלאים חכמים ומהירי פעולה, שמאתרים את הצלילים בסביבתנו ומעבירים אותם לתהליך עיבוד מורכב, אשר בסופו מושג צליל באיכות אופטימלית שמגיע לאוזני המשתמש. התוצאה היא גישה לכל ספקטרום הצלילים עם פירוט ובהירות, תוך הגנה מפני רעשי רוח ורעשי מגע.

Oticon Real

» בהשתתפות של קופות חולים

» איכות צליל גבוהה בכל סביבה

» התאמה אישית לצורת האוזן

» חיבור לבלוטוס פשוט ונוח

נסו את מכשירי השמיעה ל-45 יום ללא התחייבות:

אל תחמיצו את ההזדמנות לשמוע טוב יותר בכל סביבה השאירו את פרטיכם כאן ונחזור אליכם בהקדם.

השאירו פרטים ונציג מדטון-הדים יחזור אליכם בהקדם

הכתבה נכתבה בשיתוף מדטון-הדים

אולי יעניין אותך