fbpx
  • 15 במאי 2024

איך כוכב הרשת נאור צגאי הפך לאחד הדיג׳יים המבוקשים בישראל?

 איך כוכב הרשת נאור צגאי הפך לאחד הדיג׳יים המבוקשים בישראל?

הכתבה נכתבה בשיתוף נאור צגאי, דיג'יי

ממש כמו בסרט הוליוודי, מהרחבה לעמדה נאור צגאי הדיג'יי שפרץ את כל מוסכמות האירועים הפך לתופעת רשת מיוחדת כאשר הוא משאיר את עמדת הדיג׳י ריקה לחלוטין ויורד לרקוד יחד עם החתן והכלה

בגיל 25 בלבד נאור צגאי הפך לדיג׳י המבוקש ביותר ישראל נאור, תושב נתניה הוא גם כוכב רשת עם עשרות עוקבים ברשתות החברתיות ומאות צפיות ביוטיוב כנראה שנתקלתם בו בסרטון באחת מהרשתות החברתיות.

למה החלטת להיות דיג'יי?

כי המוזיקה בוערת בי מגיל קטן תמיד שמעתי מוזיקה זה זורם אצלי בדם אני נושם וחי מוזיקה ומאוד אוהב לשמח אנשים אני חושב שבורכתי בזה . אז חשבתי איך אני משלב את שתי הדברים האלה ביחד והחלטתי שאני רוצה להיות הדיג'יי הכי חזק בתחום.

מתי התחלת לתקלט?

התחלתי אחרי השחרור מהצבא בשנת 2019 ראיתי שלשוק העבודה אין כל כך מה להציע ומאז שאני זוכר את עצמי אני עצמאי אז אחרי ההחלטה שאני רוצה להיות דיג'יי פשוט קניתי ציוד.

לא פחדת להשקיע כל כך הרבה כסף על ההתחלה? זה ידוע שזה לא עסק זול

נכון , אני האמנתי בעצמי לא הקשבתי לרעשי רקע . היו כאלה שאמרו זה לא פשוט להיכנס לעולם הזה , ואני בשלי קונה את כל הציוד הנדרש כולל הגברה שבכלל אין לי אירועים עדיין סגורים ביומן.

איך התחלת ללמוד ?

נצמדתי לדיג'יי הוותיק איציק תמנו הוא מורה הדרך שלי במקצוע הזה בן אדם שכולו לב ונתינה למדתי ממנו הכל . הייתי רעב להצליח ומגיע כמעט לכל אירוע חתונה שהוא היה מנגן וכל האירוע משקיף מהצד איך הוא עובד לפעמים מצלם אותו ואיך שמגיע לבית הייתי פותח את הקונטרול ומנגן וכל שאלה שהיית לי ישר הייתי מקבל ממנו תשובה.

איך היה לך האירוע חתונה הראשון?

האמת שבתקופה שלמדתי בבית הייתי מעלה סטורי שאני מנגן והיה זוג שמאוד אהב את הסרטונים והתוכן שהייתי מעלה , הם יצרו איתי קשר וביקשו שאני יהיה הדיג'יי שלהם בחתונה אמרתי להם שאני עדיין לא מאה אחוז על זה אבל הם התעקשו ונתנו בי אמון , קבענו להיפגש וסגרנו הכל. בדרך לבית חזרה אמרתי לעצמי מה עשיתי איך סגרתי אני עדיין חדש ולא מוכן וכמעט התחרטתי אבל  אז נזכרתי שמי שרוצה לשחות קודם צריך לקפוץ למים אז התקשרתי לאיציק וסיפרתי לו שסגרתי אירוע הוא שמח והוא אמר שהוא יבוא איתי לאירוע כגיבוי מאוד שמחתי וזה הרגיע אותי מיד התחלתי לעשות שיעורי בית לאירוע בשביל לבא מוכן והיה אירעו מדהים הזוג והקהל עף עליי.

במה אתה שונה משאר הדיג'יים?

שאלה טובה אני המטרת העל שלי זה לשמח מקסימום את הזוג אני בין הרקדנים הכי טובים בעדה האתיופית ויש כאלה שיגידו הכי טוב .אני יורד לרחבה נותן ריקוד הופעה שתיים שלוש דקות משמח את החתן והכלה וחוזר לעמדה מה שאף דיג'יי לא עושה (את הסרטונים אפשר למצוא ברשתות החברתיות)

איך התפרנסת בתקופת הקורונה ?

היית פרנסה ברוך השם זאת תקופה של לא נודע אף אחד לא יודע מה יהיה מחר הייתי עושה חתונות ל-20 עד 100 איש והמזל שלי שהגברה קניתי בהתחלה וגם הייתי מתפרנס שהייתי משכיר את ההגברה לאירועים.

הכתבה נכתבה בשיתוף נאור צגאי, דיג'יי

אולי יעניין אותך