fbpx
  • 19 במאי 2024

"אילנה צוברי מהמומחיות והמקצועיות בתחום האיפור קבוע ושיקום הגבות עזרה לאלפי נשים לקבל את הגבות שלהן בחזרה…"

 "אילנה צוברי מהמומחיות והמקצועיות בתחום האיפור קבוע ושיקום הגבות  עזרה לאלפי נשים לקבל את הגבות שלהן בחזרה…"

הכתבה נכתבה בשיתוף אילנה צוברי

"אילנה צוברי בת 30 יש לה קליניקה בגדרה, לפני שלוש שנים היא החליטה שהיא עושה שינוי מסלול ולמדה את תחום האיפור קבוע, היום היא משקמת לאלפי נשים את הגבות שלהן ובכך מחזירה להן את הביטחון העצמי או שחוו נזק מקוסמטיקאיות אחרות"

כך מספת לנו אילנה," הרבה שנים סבלתי מגבות דלילות ואי סימטריה מה שגרם לי לחוסר ביטחון עד שהחלטתי להגשים חלום, תמיד רציתי לעזור לאותן נשים שסבלו כמוני.למדתי את התחום ופתחתי קליניקה משלי והיום אני עושה את זה כל בוקר עם חיוך כי אני יודעת שאני מגשימה חלומות להמון נשים.

כיצד את משקמת לנשים את הגבות שלהן?

יש לא מעט נשים עם גבות דלילות/ חוסרים בגבה/ חוסר סימטריה ועוד.. אני בעצם נותנת להן פתרון לטווח ארוך באמצעות האיפור קבוע אני בעצם מחדירה פיגמנט לגבה כדי למלא את החוסרים בצורה הכי טבעית שיש ובכך גם חוסכת להן זמן יקר מול המראה בבוקר כי הן לא צריכות להתעסק יותר עם העיפרון גבות.

יש כל כך הרבה בתחום למה דווקא אצלך?

נכון, יש המון בתחום וכולן טובות, כשאת נותנת יחס אישי לכל לקוחה זה אחרת, כשלקוחה מגיעה אלי אני קודם כל עושה לה שיחת ייעוץ, מתשאלת אותה לאיזה תוצאה היא רוצה להגיע ,יש דברים שאני אמליץ לה גם לא לעשות הכנות שלי חשובה ללקוחה לאחר מכן אני עושה לה הדמיה והלקוחה שלי שותפה לתהליך לעורך כל הטיפול, אני בקשר איתן גם לאחר הטיפול לוודא שהכול בסדר כי חשוב לי לדעת, השירות שלי הוא מעל הכול.

איך את מתאימה ללקוחה את הגוון לפני האיפור קבוע?

מתאימה לה גוון לפי צבע העור (חם או קר) אם לצורך העניין היא בגוון עור בהיר אני אשתמש עם צבע שהוא חם, חשוב לעשות התאמה נכונה כדי שנקבל תוצאה רצויה.

אם אני לא רוצה שיהיו לי גבות דחוסות וכחולות?

יוצא לי לשמוע את זה המשפט הזה הרבה, יש הרבה חששות בנושא ואני אסביר כדי שלא יצא לנו גוון כחול או אפור צריך לדעת לעבוד נכון עם המכונה ולהתאים את הפיגמנט הנכון עבור אותה לקוחה, מה שכן השיטה של פעם שונה מאוד מהשיטה של היום, פעם עבדו עם פיגמנטים שהם יותר מתאימים לקעקוע וחדרו לעור יותר עמוק, היום הפיגמנטים מאוד עדינים והשיטה עם המכונה היא יותר עדינה כך שתתקבל תוצאה טבעית יותר.
למתי מתאים איפור קבוע?

כל אחת יכולה לעשות חוץ מנשים שיש להן מחלות שבהם לא ניתן לבצע את הטיפול כגון,מי עושה טיפולים כימים , נשים לוקחת מדללי דם ועוד..ניתן להתחיל את הטיפול מגיל 15 ומעלה,כמובן באשור אחד ההורים.
מה המסר שלך לבנות מתחילות בתחום?

תמיד לזכור ההתחלה קשה אבל חשוב לא לוותר לעצמך גם אם נורא קשה להתמיד בעשייה, תמיד ללמוד ולהתקדם קדימה תאמיני בעצמך מההתחלה ואת תגיעי רחוק, תהיי מקצועית תעבדי עם חומרים איכותיים והכי חשוב תהיי שירותית ללקוחות שלך ככה תבוא ההמלצה מהן והכי חשוב לאהוב את מה שאת עושה.

הכתבה נכתבה בשיתוף אילנה צוברי

אולי יעניין אותך