fbpx
  • 6 במאי 2024

הכירו את שיתוף הפעולה היוקרתי שיוכל להוביל אתכם לדירה משלכם בבטומי

 הכירו את שיתוף הפעולה היוקרתי שיוכל להוביל אתכם לדירה משלכם בבטומי

הכתבה נכתבה בשיתוף "קרקעות ישראל"

חברת קרקעות ישראל ומעצמת המלונאות הבינלאומית "נובוטל" יצאו עם שיתוף פעולה יחיד מסוגו, במלון דירות בבטומי, סמוך לגנים הבוטניים. הדירות, שכוללות גישה לחוף ים פרטי, בריכת אינפיניטי מחוממת, חדר כושר, ספא ושירותי נני (מטפלת) 24/7, משווקות במכירה מוקדמת החל מ-295 אלף ש"ח. "זו הזדמנות למשקיעים הישראלים לרכוש דירה בבעלות פרטית עם הניהול שיש לרשת 5 כוכבים להציע, וכל זה ללא מס רכישה, הטבה המשתלבת נהדר עם דמי שכירות מהגבוהים בשוק" .

ישראלים רבים המחזיקים בהון עצמי של 150-200 אלף שקל מחפשים אלטרנטיבות להשקעה מעבר לים, אך הרבה פעמים, הם מהססים לעשות את הצעד הראשון לעבר הרכישה. חברת "קרקעות ישראל", המלווה משקיעים ויזמות מ-1998, מסבירה כי למרות שאותם משקיעים מבינים שפוטנציאל הרווח מעבר לים גבוה לעומת הסכום המושקע, וגם כי ישנו סיכון מופחת בזכות פיזור הסיכונים, הם חוששים מלעשות טעויות קריטיות

"עקב החששות הנ"ל, הוחלט להכניס לתמונה את קרקעות ישראל OVERSEAS, חברת הבת שלנו. הצוות המקצועי שלנו בחן עשרות פרויקטים בחו"ל, בתהליך שכלל הסתכלות על המחירים, הלוקיישנים ופוטנציאל הרווח של כל פרויקט, זאת על מנת למצוא את המוצר המנצח – מה שהביא אותנו לשיתוף הפעולה עם רשת המלונות 'נובוטל' בבטומי, גיאורגיה".

"הבנו שהפרויקט הזה מושלם ויש בו כל מה שאפשר לחלום עליו, מחירי דירות נמוכים, לוקיישן חם – והכל ללא מס רכישה, ועם צפי לדמי שכירות מהגבוהים בשוק" כך מסבירה מנכ"לית קרקעות ישראל OVERSEAS, הדס פישר. "החיבור עם רשת המוכרת בכל העולם כמו נובוטל, הידועה ככזו שיודעת לנהל נכס, משירות החדרים ועד לפרסום שמבטיח תנועת שוכרים מרחבי העולם בכל ימות השנה, הוא יתרון משמעותי".

"המלון היחיד בעיר בטומי עם גישה לחוף ים פרטי"

רשת נובוטל שייכת לקבוצת "אקור" (ACCOR), אחת מקבוצות המלונאות הגדולות בעולם שנמצאת בבעלות צרפתית. נובוטל מחזיקה לבדה ב-400 בתי מלון ב-60 מדינות ברחבי העולם, והיא נחשבת כיעד מועדף על תיירים ממדינות אירופאיות שונות כגון רוסיה, צרפת ואנגליה. הדיווחים ברשת מציגים כי תפוסת המלונות הממוצעת שלה נפרשת על גבי השנה כולה, והיא מהגבוהות בעולם, כשהתשואה הממוצעת על השכירות עומדת על כ-13%.

לדברי פישר, נובוטל נמצאת כבר תקופה ארוכה במשא ומתן על מנת להיכנס לבטומי, שהתעכב על כך שטרם מצאו את המיקום המושלם: "רוב בתי המלון הפועלים בעיירת הנופש בטומי, ממוקמים כ-200 עד 500 מטרים מקו החוף, אך החופים האלה פתוחים לכלל הציבור ולא אקסקלוסיביים לאורחי המלון".

"הפרויקט המשותף של קרקעות ישראל OVERSEAS ונובוטל בנוי בסמוך לגנים הבוטניים, ובקו ראשון כ-20 מטר מהמים. הלוקיישן, שמצידו האחד נפרש באזור עטוף בירוק, ומצידו השני במי טורקיז צלולים, בלט מעל כל הפרוייקטים שנבחנו. מלון זה הוא היחיד בבאטומי עם חוף ים פרטי לאורחי המלון בלבד, והבנייה שלו בקו הראשון לים, מבטיחה שלא תהיה בנייה חדשה בעתיד שתסתיר את הנוף".

"דירות מאובזרות מכף רגל ועד ראש"
פישר מציינת שמדובר מלון בוטיק עם 300 דירות בלבד, אך הוא מתוכנן בצורה כזו שבה התיירים ימצאו את כל מה שהם צריכים בשטח המלון, ממש כמו בריזורט ענק. "בנוסף לחוף הים הפרטי שכל כך משך אותנו בפרוייקט הזה, ניתן למצוא גם בריכת אינפיניטי 40 מטר המחוממת בחורף,חדר כושר, מסעדה על הגג, מועדון ספורט ימי, ספא ואטרקציות נוספות.
"המלון נותן מענה מקסימלי גם למשפחות עם ילדים – בכל החדרים ישנו מטבחון עם כיריים למשפחה שרוצה לבשל לעצמה. המלון גם מציע שירותי נני להורים שרוצים לצאת בערב או סתם לנוח באמצע היום, בליווי השקט והביטחון לעשות את זה"

"אכלוס לאורך כל השנה"
כיום, דירות בשטח של 35 מ"ר ומעלה נמכרות בפרוייקט במחירי פריסייל החל מ-295 אלף ש"ח. בכל הנוגע לרוכשים שמגיעים לבנקים הגאורגים עם הון עצמי של 150 אלף ש"ח, פתרונות מימון בפריסה נוחה. "אנחנו מבצעים את כל הבירוקרטיה, מה שמקנה יתרון לרוכש הישראלי. הרוכשים מקבלים אליהם את כל המסמכים בעברית, ללא הצורך להתרוצץ ממקום למקום. אנחנו שומרים את הכסף בחשבון נאמנות בבנק ישראלי, ומטפלים בכל התהליך עד הרישום בטאבו" אומרת פישר.

"הרוכשים הישראלים זוכים לביטחון של חברה ישראלית ותיקה, לצד העוצמה של רשת מלונות בינלאומית. תיירים שנתקלים באתר 'בוקינג' בדירה הממוקמת במלון של נובוטל, מבינים עוד לפני ההזמנה שהם יקבלו את השירות הטוב ביותר, ושהם יכנסו לחדר נקי ומאובזר בכל מה שהם צריכים – זאת מכיוון שהרשת מחזיקה בדירוג גבוה שנע בממוצע בין 8.5 ל-9, המובילים לאחוזי התפוסה מהגבוהים בעולם".

כל זה משפיע על פוטנציאל הרווח לבעלי הדירות בפרוייקט שיכולים לדרוש דמי שכירות מהגבוהים בשוק לדירות מהסוג הזה".

רוצים שנציג יחזור אליכם עם מידע נוסף? השאירו פרטים כעת

הכתבה נכתבה בשיתוף "קרקעות ישראל"

אולי יעניין אותך גם