fbpx
  • 9 במאי 2024

הרבה מעבר למניקוריסטית…

 הרבה מעבר למניקוריסטית…

הכתבה נכתבה בשיתוף רותי חג'ג'

מסעה של רותי מוכיח כי אומנות הציפורניים היא לא רק על יופי חיצוני, אלא כלי מתוחזק לשיפור הכוח הפנימי והביטחון העצמי של כל אישה. זיקתה לסוג של פמיניזם שבו כל אישה יכולה למצוא את עצמה ולהתבטא בכבוד ובערך. כך, בכישוריה ובמלאכת ידיה, מעניקה רותי ללקוחותיה כלי להתגבר על אתגרים ולהיות אמיצה ומשפיעה בעולם שמסביבה.

היי רותי, ספרי לנו על עצמך.
נעים מאוד, שמי רותי חג'ג' בת 43, נשואה+3 ילדים, אני גרה ברמלה ובעלת עסק מצליח וייחודי RUTHY BEAUTY בתחום טיפוח ויופי, מניקור לק ג'ל ופדיקור.
איך הפכת להיות עצמאית ולמה דווקא בתחום היופי?
תמיד היה לי חלום במגירה שיום אחד אני אהיה עצמאית בתחום היופי, עבדתי כשכירה שנים, העבודה האחרונה שלי הייתה בידיעות אחרונות כ15 שנה. התחלתי להרגיש שאני קמה בבוקר בחוסר אנרגיה, שאני לא אוהבת את מה שאני עושה, לא באמת מאושרת ושאני לא מגשימה את החלום שלי אלא מגשימה חלום של מישהו אחר. כילדה שגדלה בבית גאורגי ששם המנטליות הייתה שהאישה הוא במעמד נמוך, ראיתי איך אימי לא הגשימה את עצמה כי בעבר ובמנטליות של משפחתי נשים היו צריכות לשבת בבית לבשל, לנקות ולטפל בילדים, הן חולמות המון אך לא מגשימות את עצמן. תמיד ידעתי שאני לא אהיה כזו ואני כן רוצה להיות מאושרת ולהגשים את עצמי. בתקופת הקורונה, כשהיה גל פיטורין בעבודה שעבדתי לפני כן ידעתי שזו ההזדמנות שלי להגשים את החלום שלי ולעוף הכי גבוה שאפשר, אז פתחתי עסק בתחום היופי כדי לטפח כמה שיותר נשים שייראו טוב וירגישו טוב עם עצמן, כי בתור ילדה לא היו לנו אמצעים לקנות בגדים יפים ואימא שלי לא תמיד יכלה לטפח את עצמה וחשוב לי שנשים שיגיעו אליי ירגישו כמו מלכות והערכה העצמית שלהן תהיה תמיד גבוהה.
רותי, מה הייחודיות שלך?
אני בן אדם מאוד אותנטי, יש לי יחסי אנוש מעולים , יכולת ההקשבה שלי גבוהה והלקוחות שלי אומרות שאני כמו פסיכולוגית עבורן ותמיד מצליחה לתת להן פתרון לכל בעיה. לרוב הן יוצאות ממני עם תובנות לחיים ואני מאוד מעצימה אותן. בתור אחת שגדלה רוב חייה עם בטחון עצמי נמוך והערכה עצמית נמוכה חשוב לי שהלקוחות יצאו מהעסק שלי לא רק מטופחות אלא גם עם חוויה בלתי נשכחת אשר מעניקה להן את הנאמנות שלי ומתן שיח מעצים ובונה תוך כדי הטיפול. העצמה של נשים מביאה לתחושה עמוקה של הגשמה וסיפוק אישי והידיעה שאני יוצרת השפעה חיובית על נשים ע"י חיזוק הביטחון העצמי, הערכה העצמית והרווחה הכללית שלהן מתגמלת להפליא ותורמת לי לצמיחה האישית ולמוטיבציה המקצועית שלי.

בתור מקצועית בתחום הציפורניים, תוכלי להסביר לנו מה מיוחד בלק ג'ל עם מבנה אנטומי?
ישנן המון נשים שלא באמת יודעות בדיוק מה זה טיפול לק ג'ל עם תיקון מבנה אנטומי. לתיקון מבנה אנטומי יש יתרונות רבים, מעבר לנראות של הציפורן שהיא הרבה יותר יפה, המבנה עצמו נעשה עם כמות של חומר בסיס קצת יותר גדולה שמונחת בנקודת ה-אפקס של הציפורן(נקודה גבוהה), כאשר בצדדים ובקצה החופשי יהיה פחות חומר. המבנה השכבתי של לק ג'ל בעל מבנה אנטומי מספק חוזק ועמידות מוגברים לציפורניים, מה שהופך אותן פחות מועדות להישבר, מבנה זה מעניק מראה טבעי ומשופר תוך שמירה על עמידות ואריכות ימים של הלק ג'ל.
אם לקוחה חדשה מגיעה אלייך ובזמן הסרת הלק ג'ל את מזהה פטרייה על הציפורן, האם מותר לעשות על זה לק ג'ל?
שאלה טובה, כשלקוחה מגיעה ואני מזהה פטרייה על הציפורן או אוניכוליזס(התנתקות של הציפורן מהעור) בשום פנים ואופן לא אמרח על זה לק גם אם היא ממש מבקשת וגם אם היא אומרת שהיא לוקחת אחריות. צריך להסביר לה שזה לא מתאפשר כי זה יכול להוביל בקלות להחמרת המצב ואפילו פגיעה בלתי הפיכה בשורש הציפורן שגורמת לנשירה שלה. מריחת לק על פטרייה זו רשלנות מקצועית וזו פגיעה מכוונת בבריאות הציפורניים של הלקוחה. צריך לשלוח את הלקוחה לאבחון וטיפול מקצועי אצל רופא עור או מי שמתמחה בבעיות ציפורניים אלו ותאמינו לי- הלקוחה תעריך אתכן, את המקצועיות שלכן ואת הכנות שלכן.
האם הלק ג'ל באמת מסרטן?
אחת לתקופה יש סערה סביב הנושא הזה, אז באמת שאפשר להירגע. כשנולד הלק ג'ל נולדה גם המנורת UV (המייבשת את הלק). מנורה בעלת נורות UV המדמות קרינה של קרני השמש, מאז, טכנולוגיית הלק ג'ל התפתחה ואיתה צורת הייבוש, במקום נורות UV בלבד, שולבו נורות LED בחשיפה ממושכת, אך חשיפה למנורת ייבוש לרוב מסתכמת ב10-15 דק' בממוצע וזה פעם או פעמיים בחודש אז זה לא באמת מסרטן. מכון התקנים בישראל הוא גוף מחמיר שכנראה לא היה מאשר מכונות המסכנות חיי אדם.
את בעצם גם פדיקוריסטית? נכון?
אני גם עושה טיפולי פדיקור קוסמטי, שזו שיטה של הורדת העור בכף הרגל ללא סכין אלא עם משייף מיוחד שמשייף ומחליק את העור, זו שיטה שמאוד מתאימה לנשים שלא אוהבות פדיקור עם סכין ונשים הסובלות מסוכרת שהסיכון להיפצע מטיפול זה הוא נמוך, בשיטה הזו העור בכף הרגל לא צומח מהר ולא צומח בגסות והתוצאה מושלמת ומחזיקה לאורך זמן.
לסיכום, שאלה אחרונה, מה את מאחלת לעצמך לשנת 2024?
עם תחילת שנת 2024 אני מאחלת לעצמי לחוות צמיחה והגשמה אישית. מי יתן והשנה תביא לי הזדמנויות להגשים עוד מטרות וחלומות בעסקי הלק ג'ל , אני מאחלת לעצמי להמשיך לקום כל בוקר לעשייה מבורכת, להמשיך לעשות את מה שאני אוהבת, לטפח ולהכיר המון נשים ולהעצים אותן בדרכי הייחודית.

הכתבה נכתבה בשיתוף רותי חג'ג'

אולי יעניין אותך