fbpx
  • 9 במאי 2024

השראות בכל פינה – עיצוב פרחים לכל אירוע

 השראות בכל פינה – עיצוב פרחים לכל אירוע

הכתבה נכתבה בשיתוף ישראל רוזייב

מאז תקופת הקורונה יותר ויותר זוגות צעירים בוחנים את האפשרות לעצב בעצמם את האירוע שלהם. האם הם עושים נכון? האם זה מצליח? מה באמת פער המחירים? ומה יש למיטל עמרמי מעצבת אירועים צעירה ומוכשרת מהמרכז להגיד בנושא?

אז מה באמת קורה עם בעלי האירועים שרוצים לעצב לעצמם את האירוע?
אז קודם כל נעים מאד, אני מיטל עמרמי בת 29 אמא לשלושה אוצרות ונשואה לאביחי, מהשומרון. במקור אני מראש פינה שזו בעיניי המושבה הכי ציורית בישראל ושם נמצא מקור ההשראה שלי.
בתור אחת שגרה בישוביי שער שומרון אני נתקלת בתופעה הזאת לא מעט. יותר ויותר מנסים לעצב בעצמם את האירוע שלהם מתוך מטרה ראשית של חיסכון בהוצאה על עיצוב. זה לא שהם לא אוהבים עיצוב ולא מעוניינים בו, אלא מנסים לעשות בעצמם. אז הם פונים אליי או לחנויות פרחים כדי לרכוש פרחים כחומר גלם ואז מתחילים להסתבך עם התאכלס – לעצב אותם. לחפש את הכלים הנכונים, השזירה, המזמרות, שמירה על ניקיון הכלי והסידור הנכון ובכלל- הנראות הכללית. בסופו של דבר העסק הזה יוצא או יותר יקר או לא עיצובי. כמובן שיש הרבה אנשים שזה גם מספיק להם.
פערי המחירים יכולים בסופו של דבר להסתכם בכמה מאות שקלים בודדים כשמדובר באירועים קטנים ועד כ-2,000 שקלים לאירועים גדולים יותר.
כמובן אני מדברת על האירועים הפשוטים יחסית ולא לאירועי חברה, חתונות גדולות עם דגש עיצובי וקונספט מובנה ומתוכנן. בכל אופן העצה שלי היא שלא תמיד שווה ומשתלם להגדיל ראש כדי לחסוך, כי כאב הראש לא נחסך

למה שאני אקבע לקחת דווקא אותך ביום המאושר של חיי?
מחקרים מוכיחים: פרחים בלונים ושוקולד עושים לנו טוב על הלב וגורמים לנו להרגיש טוב!
קודם כל דווקא בגלל שזה היום המאושר של חייך אני רוצה להיות שם ולהיות חלק מזה! ואני חושבת שאחת הסיבות לזה שהיום שלכם יהיה מאושר הוא השירות שאני נותחת. אני איתכם לאורך כל הדרך החל מהשיחה שלנו הראשונה, מרגע שסגרנו תאריך אני שם. לייעוץ הכוונה גם לדברים שמעבר לעיצוב אני מאוד אוהבת להיות שם לזוגות שלי. אני יודעת מה זה הלחץ של החתונה וכל הסידורים סביב ולפעמים מה שזוג צריך זה באמת עוד דעה ממישהו שמגיע מתוך העולם הזה. אני מבינה אתכם ויש לי איך לעזור מהניסיון האישי שלי ואעשה מה שאני יכולה כדי להגשים לכם את החלום והפנטזיה שיש לכם ליום הזה. כי לכל אחד יש במיוחד לכלות שביניכן – יש חלום מגיל קטן של איך יראה היום הזה ואיך את תיראי והזר שתחזיקי ביד והשיער שלך והדיג'יי שלך ואיך האורחים יסתכלו עליכם וקבלת הפנים והחופה שלכם…. אין לזה סוף וזה כל כך כיף ומרגש.
כמה זמן מראש מהאירוע מומלץ לקבוע עם מעצב?
כמה שיותר מוקדם!
ולמה? גם אם אתם יודעים תאריך המון זמן מראש תדברו ישר עם מעצב הבית של אותו האולם! תראו מה יש לו להציע ותבדקו עם עצמכם אם יש חיבור ביניכם לבינו – לכימיה לתקשורת ורק אז לעיצוב ולמה שהוא מציע. הדבר הסופי שאתם תבררו מול מעצב בית של אולם הוא המחיר כי הדברים הקודמים שציינתי יותר חשובים. לאחר בירור מחירים תבדקו שיש הלימה בין האגרה לתמורה.
לאחר השלב הזה במידה והחלטתם שזה לא הכיוון שלכם – לכו לחפש מעצבים פרטיים וטובה שעה אחת קודם! התאריכים החמים בשוק ממש כמו עכשיו, בהם יש ריכוז גבוה של חתונות ואירועים, בדרך כלל מעצבים פרטיים משוריינים שם. תחפשו קרוב לאזור שלכם ותדברו איתם באופן פרטי, תבקשו תמונות ואז פגישה טלפונית. אל תסתבכו עם יותר מדי הצעות זה רק יוצר בלבול ותסכול – קחו לעצמכם 2- 3 מעצבים ותתמקדו בהם.

מה הטרנד הכי חזק בעולם עיצוב הפרחים?
שאלה מעולה! כי לא באמת כל בעל אירוע מחפש מה הכי טרנדי אלא למה הוא מתחבר. הרשתות החברתיות מלאות הטרנדים, השראות וסגנונות עיצוב מהעולם וזה נותן המון השראה. אני יכולה להגיד שלא מזמן הטרנד הטרופי התחיל לעשות את דרכו פנימה לעולם העיצוב וזה באמת אחד מהמם, אבל לא הכי תפס כאן בנוף הישראלי. הטרנד שהולך לכבוש את 2024 הוא שילוב של אלמנטים בוטניים בסידורי הפרחים. מהמם! בעצם בחירת רוב הזוגות שלי היא דווקא הסגנון הכפרי המבוסס על ירק ופרחים מעניינים לפי פלטה שאנחנו בוחרים יחד בהתאם לקונספט האירוע בסגנון שזירה שמשדר נוחות ופשטות עם קצת קלאסי.
יש לי זוגות שבאים מהעולם החרדי – אמריקאי ושם הסגנון הוא קלאסי מוקפד ממש. זה אומר שכמעט ולא תראי ירוק אלא פרחים גדולים בעיקר כמו ורדים, הורטנזיות סחלבים ופיונים. אבל אין באמת חוקים, זה הכל עניין של טעם אישי וחיבור של בעל האירוע לסגנון מסוים אבל בהתאמה לסוג האירוע והמיקום.

אז איך קובעים פגישה?
בגדול, הרבה זוגות לא קובעים פגישות. הם מעדיפים לדבר בטלפון ואז גם ב- watsapp – זה אונליין, זה נוח, זה זמין והכי חשוב מהיר. זוג יכול לקבל את כל המידע שהוא מחפש וצריך בשיחת טלפון ולאחר שאנחנו סוגרים את התאריך לעיצוב האירוע יש אפשרות לקבוע איתי פגישה באולם לסיור במקום. יש אפשרות גם לקבוע פגישה בזום, היום הטכנולוגיה מתקדמת ממש ומאפשרת מגוון של אפשרויות, אז מה שהכי נוח לזוג ולי תלוי בתאריך ובדחיפות.

איזה מגוון שירותים את מציעה בעצם?
מעבר לעיצוב אירועים שזה באמת לב העסק שלי, אני מכינה גם מארזים מיוחדים לחגים, מארזי עובדים ומתנות ליום הולדת לאישה ולגבר.
בנוסף אני מעצבת בלונים לאירועים לקירות צילום, שולחנות, חדרי יום הולדת והצעות נישואים.

הכתבה נכתבה בשיתוף ישראל רוזייב

אולי יעניין אותך