fbpx
  • 19 במאי 2024

מחשבת לך את התכשיט הנכון

 מחשבת לך את התכשיט הנכון

הכתבה נכתבה בשיתוף שרית ישראלי

חיפוש קל ברשת אחר תכשיטי יוקרה הוביל אותנו אל שם המותג "Diamor"
בבעלותה של שרית ישראלי, רואת חשבון במקצועה אשר החליטה להגשים את חלומה ולהשתמש ביצירתיות היוצאת דופן שלה.

הקולקציה שלה הדהימה אותנו והחלטנו לצאת ולבדוק מי האישיות הכובשת שכולם מדברים עליה.
הופתענו לגלות סיפור מעניין על בחורה מוכשרת ופרפקציוניסטית עם המון שמחת חיים שעבדה עשרים שנה במקצוע שלא גרם לה להגשים את עצמה.

ראיון קצר עם שרית גרם לנו להבין על מה כולם מדברים.

מה הוביל אותך לבחור בקריירה בתחום התכשיטים אחרי כל כך הרבה שנים של עשיה בתחום שעל פניו נשמע מאוד משעמם?
"ראיית חשבון הוא מקצוע שדורש דיוק, דייקנות וראיית רצונות הלקוחות כהעדפה שהיא מעל הכל. אך התשוקה לעיצוב הייתה בי מאז ומעולם. זה בא לידי ביטוי בעיצוב הבית האישי שלי ושל החברות שלי, בהכנת עוגות גרנדיוזיות לכל מי שהיתה לו יום הולדת בסביבתי, בעיצוב תחפושות לילדים שלי ושל החברים שלהם וכד'. היצירתיות תמיד הייתה חלק מהעולם שלי. תמיד קיבלתי מחמאות על היצירתיות הזאת שבי. אך מה שגרם לי להבין שהיעוד האמיתי שלי הוא בעצם עיצוב תכשיטים זה קורס שנרשמתי אליו כתחביב ובו נפתח בפניי עולם שלם של אפשרויות ועיצוב. התחלתי את התכשיט הראשון עבורי ומשם הכל היסטוריה. הבנתי שזו התשוקה והאהבה האמיתית שלי. זה מה שגורם לי לקום מאושרת בבוקר ולהקרין את זה על הסביבה שלי. זה מתחיל מדמיון של תכשיט מסוים, ממשיך בשרטוט שלו ומסתיים בייצור שלו שזה החלק שהכי מרגש אותי. ממש כמו לידה כל פעם מחדש".

ואיך בכל זאת עושים את השינוי הזה בפועל?
"כולם מסביבי לא הבינו מה עובר עליי ולמה אני מחפשת לעצמי הרפתקאות בזמן שיש לי משרד רואה חשבון מצליח במשך שנים, אך התשוקה הייתה גדולה ממני והחלטתי להקשיב ללב שלי וללכת עם היצירתיות שלי עד הסוף. המחשבה הזו שאני יכולה להתפרע עם הדמיון וליצור כל תכשיט העולה על רוחי פשוט הדליקה אותי".

במה את שונה מעסקים דומים באותו תחום? האם זה קשור בסגנון?
"כשאני מגיעה לעצב תכשיט ללקוחות שלי אני מחליפה את המילה סגנון במילה עיצוב. אני פחות מאמינה בטרנדים. אני יותר מאמינה שלכל לקוח/ה מתאים משהו שונה מהאחרים. אני שואפת ליצור תכשיט בהתאמה אישית, גם אם יש לי כבר תבנית מסוימת, אני מתאימה אותה ללקוחות בצורה מדויקת. למשל אם יש לקוחה שאוהבת יותר יהלומים או פחות, זהב צהוב, לבן או אדום… אני אצור לה את התכשיט המושלם עבורה, כזה שהיא לא תתפשר עליו אם היא תמצא משהו דומה לו בחנויות התכשיטים השונות. זה כמובן דורש יד מדויקת ומיומנת עם המון ניסיון וביטחון".

מי קהל הלקוחות שלך?
"בעיקר נשים שלא מתפשרות על איכות ויוקרה. נשים שיודעות מה הן רוצות וגם כאלו שפחות. גברים שמחפשים לפנק את האישה שלהם או את עצמם ולא יודעים כל כך להתאים את התכשיט לבד. אני מקשיבה להם ומבינה מה הם מחפשים ואז יודעת להתאים להם את התכשיט המושלם עבורם."

באילו חומרים את משתמשת ביצור התכשיטים?
"אני מייצרת תכשיטים מזהב בלבד (צהוב, אודם, לבן) ומשבצת ביהלומים ואבני חן איכותיים. זה משהו שאני לא מוכנה להתפשר עליו. חשוב לי שהתכשיט יהיה איכותי ויישמר לאורך שנים".

מה ההישג שאת הכי גאה בו?
"הגיעה אלי לקוחה שאביה נפטר והיא רצתה משהו שיזכיר לה אותו. היא סיפרה לי שרגע לפני מותו הוא בירך אותה בברכת "יברכך ה' וישמרך…"
ישר ידעתי שאני הולכת לעצב לה תכשיט עם המשפט הזה אבל בעיצוב מיוחד שעד היום לא ראיתי על אף אחת. כשהיא קיבלה אותו היא התחילה לבכות וזה היה ממש מרגש."

טיפ ממך לקניית תכשיט…
"בחירת תכשיט צריכה להיעשות על פי טעם אישי ופחות לפי טרנדים חולפים. כל אחת צריכה להרגיש מיוחדת ויפה עם התכשיט שהיא עונדת. יופי זה הרגשה"

ישראלי שרית, בעלים מותג Diamor
0506523647

הכתבה נכתבה בשיתוף שרית ישראלי

אולי יעניין אותך