מנהלות הסושיאל של הסלבס מצהירות: "תפסיקו לחפש משרדי פרסום מפוצצים ותנהלו את הסושיאל שלכם במקום שבאמת אכפת לו מכם"
- עוד באתר ש
- הכתבה נכתבה בשיתוף לינוי ועדי מנהלות סושיאל מדיה
- 20 במרץ 2023
- 95047

הכתבה נכתבה בשיתוף לינוי ועדי מנהלות סושיאל מדיה
אנחנו לינוי ועדי מנהלות סושיאל מדיה וכותבות תוכן לעסקים, מעניקות שירותים בתחום השיווק הדיגיטלי באינסטגרם, פייסבוק וטיקטוק.
הכרנו בתואר ראשון בתחום "תקשורת וניהול" במכללה למנהל לפני יותר מעשור, עבדנו במשרד פרסום ולאחר כמה שנים פתחנו עסק עצמאי לניהול סושיאל מדיה לעסקים.
אנחנו מאמינות שלכל מותג יש את הסיפור שלו שיכול להוביל אותו להצלחה ולגרום לקהל העוקבים להתחבר אליו, ולהוביל לרכישה והגדלת הכנסה.
בעזרת משפך שיווקי נכון ומדויק ובשיתוף פעולה מלא, אפשר להגיע לתוצאות ויעדים מדהימים!
"מעבר לכך שאנחנו מנהלו עמודי פייסבוק ואינסטגרם לעסקים, עם כתיבת תוכן שיווקי מעניין, עריכות וידאו וימי צילום, אנחנו מלוות אותם לאורך כל הדרך ביחס אישי מידי יום. בגלל שאנחנו מאמינות בלעבוד עם אנשים, אנחנו מרגישות שהם חשובים לנו מאוד, וחשובה לנו ההצלחה שלהם."
במה תלויה הצלחה של בעלי עסקים בדיגיטל?
קודם כל ההצלחה תלויה בבעל העסק עצמו. ברגע שהוא יאמין ויבין את המותג שלו הוא יוכל לפרסם אותו נכון ולגעת בקהל היעד שלו. השלב השני הוא לקבל את העובדה שאנחנו כמנהלות סושיאל רואות לפעמים את השיווק בדרך אחרת במטרה לעזור לעסק לגדול ולצמוח וחשוב לדעת לשתף פעולה. לבסוף צריך להבין ששיווק הוא אחד המרכיבים המרכזיים בהוצאות של עסקים, יש לו עלויות לא קטנות אבל, ברגע שמסתכלים על שיווק כהשקעה לטווח ארוך זה פשו מצליח והעסקים מתחילים לראות את הפירות.
על מה חשוב לשים דגשים כשמעלים סטורי?
אחר הדברים הכי חשובים היום במדיה החברתית היא אותנטיות, וזאת בעיקר בגלל שאנשים כל הזמן צריכים להמציא את עצמם מחדש. היום כשהכל גלוי, פתוח ופרוש בפני כל העולם צריך לעמוד בקצב ושתהיה התמדה, שבעלי עסקים צריכים להפנים שללקוחות אכפת יותר לראות את החיים הפרטיים שלכם, ואת כל מה שסובב סביבכם, וכאשר הם "מתמכרים" אליכם הם בעצמם "מתאהבים" במוצרים שלכם. וככה הם קונים את המותג שלכם, כדי שתהיה להם פיסה קטנה ממכם כדי להרגיש אתכם. אל תנסו להיות מישהו אחר, חשוב לדבר בגובה העיניים של הקהל שצופה בסטורי כדי לגרום לו להמשיך לצפות ולעקוב, אם לא תהיו אתם זה פשוט לא יעבוד.

למה לבחור דווקא בכן ולא במשרד פרסום?
משרדי פרסום לא יוכלו לתת לעולם את השירות שאנחנו נותנות. לא רק שאנחנו מלוות את בעלי העסקים שלנו מידי יום, אנחנו גם יודעות תמיד להיות שם כשצריך. אם מדובר בימי צילום, או פגישות שיווק. שעות הפעילות שלנו שונות מאוד ממשרדי פרסום, כי שם בדרך כלל מדובר "בעוד לקוח" כשאצלנו ההסתכלות על ההצלחה היא חשובה אבל היא גם בגובה העיניים במטרה לראות את ההצלחה. לא סתם האני מאמין שלנו הוא שאנחנו "נשים שעובדות עם אנשים", מהפגישה הראשונה חשובה לנו הכימייה כי רק זה מה שיגרום לנו כמנהלות סושיאל להבין ולספר את הסיפור של המותג והכי חשוב, נבין איך להנגיש את הסיפור ולגרום לו לגעת בקהל.
כמה תוכן צריך לעלות ביום? מתי זה מתחיל לשעמם את העוקבים?
התדירות של התוכן שעולה לרשתות החברתיות צריך להיות באופן יום יומי, אחד הדברים הכי חשובים לקהל שלכם הוא מה קורה בחייכם הפרטיים. אל תנסו להיות משעממים, גם אם אתם חושבים שהחיים שלכם משעממים. צריך לשלב את העסק וחיי המותג ביחד ולהראות שילוב מנצח של רגש עם ביזנס.
האופן הנכון ביותר הוא לעלות 2 רילסים בשבוע ו-3 פוסטים בשבוע, סטורי עולה כל יום ולא בבת אחת, אלא בכמה פיקים במהלך היום.
איך אתן יכולות להבטיח הצלחה?
ההצלחה בעידן הרשתות החברתיות תלויה גם בנו כמנהלות סושיאל וגם בבעלי העסקים עצמם. הרי גם כשלוחקים אנשי סושיאל לניהול דיגיטלי זה לא מוריד את האחריות של בעלי העסקים להיות עם יד על הדופק. הרי אנחנו לא נמצאות איתם פיזית 24/7 חשוב שגם בעלי העקסים ידעו לתת מעצמם כדי שיוכלו להנגיש את הסיפור של המותג שלהם דרך העיניים שלהם, שאלו העיניים המקוריות של העסק. ולגבי ההבטחה, אנחנו מעולם לא הבטחה שחור על גבי לבן, צריך להבין העולם הדיגיטלי משתנה בכל יום, בכל רגע צץ משהו חדש שצריך לעקוב, להתחדש ולהתעדכן. המרדף הזה לא יכול לנבא הצלחה מראש, אבל אנחנו נעשה הכל כדי שהתהליך השיווקי יצליח ויניב פירות ובעלי העסקים פשוט צריכים להתמסר לתהליך, לשתף פעולה, לשלוח חומרים וליהנות מהדרך.