fbpx
  • 10 במאי 2025

קוניצ'יוואה זו לא מילה גסה

 קוניצ'יוואה זו לא מילה גסה

הכתבה נכתבה בשיתוף יוני כץ

נולד כבד שמיעה ומתוך התשוקה שלו לדמויות האנימה הרים לתפארת אתר טיולים ליפן "השוני הוא ההזדמנות לשינוי האמיתי"

הסדרה "דרגון בול" נתנה השראה ליוני לפתוח עסק טיולים ליפן.
הוא לא תיאר לעצמו שהחברה שלו תצליח בקנה מידה כל כך גדול ותהפוך מעסק קטן לחברה בע"מ תוך 90 יום.


"רק אתה יודע מה אתה שווה ולמה אתה מסוגל להגיע בחיים ואל תיתן לאף אחד לומר לך אחרת"

ככה מספר לנו יוני כץ, שנולד כבד שמיעה ולמרות הקשיים הרבים שעבר
לא ויתר והגיע להצליח ובגדול.
היום, החברה שהקים בתחילת הדרך עם השותפים החירשים רז וקובי בשם "שביל למטיילים" עם האתר Japan-torii, עוזרת לעשרות אלפי מטיילים לתכנן ולהגשים את החלום שלהם לטוס ליפן.
בשילוב מנצח של מסלולים ייחודיים בכל עונות השנה וקבוצת הפייסבוק התומכת "יפן למטיילים", הוא מסביר לנו איך עושים את זה כמו שרק הוא יודע ומה לא ידענו על יפן עד היום.

יוני, מכל המקומות בעולם בחרת להתמקד בטיולים ליפן המסתורית.
מאיפה הגיעה ההחלטה?
את יפן הכרתי דרך טיול משפחתי לפריז שהייתי ילד.
הקרינו שם את הסדרה "דרגון בול" , מכיר?
הדמויות בסדרה הציתו בי את החלום לבקר ביפן. אז, הייתה סטיגמה שיפן היא יעד תיירותי מאוד יקר ולא הייתה נגישות נכונה ובמיוחד לא לאנשים עם מוגבלות שמיעה.
את החברה החלטתי לפתוח בכדי לתת את המענה הנכון למטיילים, גם אם הם כבדי שמיעה, שיכירו וייהנו מכל מה שיש ליפן להציע גם בשאר ימות השנה ולא רק "בעונות החמות".

בכל זאת, מהחלום לבקר ביפן ועד לפתוח אתר לטיולים, ישנו פער.
איך עושים את זה?
למדתי בניית אתרים ושיווק דיגיטלי.
הפרויקט הראשון שלי היה פורטל אנימה ואז התעסקתי בבניית אתרים ללקוחות ועשיתי כמה פרויקטים. אחרי הביקור השני שלי ביפן, החלטתי סופית "להרים את הכפפה" ולהנגיש המון ידע בעברית לכל מי שרוצה לטייל ביפן.

איפה ראית שהייתה קפיצה כזו מהירה?
כשראיתי שיש ביקוש לתכנון טיולים, בייחוד מטיילים עצמאיים שרוצים שיתכננו להם, כי הם לא מכירים הכל ועקב כמות פניות היסטרית לאתר, הבנו שהחברה הולכת לגדול משמעותית.
מהחודש הראשון שפתחנו הייתה קפיצה מטורפת ועד להיום אנחנו מובילים בתחום.

במה החברה שלך שונה מחברות אחרות המציעות טיולים ליפן?
אנחנו כחברה מתמקדים במטייל העצמאי בשונה מטיולים מאורגנים ומנגישים את הטיולים גם לכבדי שמיעה.
בנוסף, "JAPAN-TORII" עובדת עם משרד התיירות של יפן. למי שלא יודע הנתון הזה מאוד חשוב כאשר מתכננים טיול בסדר גודל שכזה. יפן היא עצומה, יש בה כל כך הרבה אתרים מעניינים.
בחברת "JAPAN-TORII" מלווים אותך לאורך כל הדרך.
המטיילים שלנו יכולים למצוא באתר מסלולים ייחודיים בהתאמה אישית.
יחד עם זאת אנחנו נותנים מענה ישיר ללקוחות שלנו, לא משנה היכן ומתי הם יוצרים איתנו קשר.

מה המטייל הישראלי לא יודע על יפן?
יפן היא גן עדן לטיולי סקי בחורף. השלג הוא כמו פודרה וזה מדהים לראות ולהרגיש.
יש ליפן חופים מדהימים מושלמים לא פחות מאיי סיישל ומלדייבים והרבה זוגות כבר משריינים להם ירח דבש. יפן מאוד ידידותית לתיירים, יש ליפנים את השיגעונות שלהם. לדוגמה בתי קפה לחיות עוד ועוד והשירות שלהם מעולם אחר.
מבחינת הביטחון בטוח מאוד לטייל שם אפילו אם אתה בוחר לטייל לבד.
היפנים אנשים מאוד אדיבים סך הכל וכיף להיות שם.

מה יש לכם לחדש על יפן למטיילים?
בדיוק השקנו מסלולי יום שניתן להוריד לכל מכשיר טלפון.
במסלולים עצמם יש נקודות עניין עם הסברים והוא נגיש וידידותי לכל משתמש, אפילו לכבדי שמיעה.
אם בחרת יום אחד לטייל במקום שאין בו קליטה, ניתן להוריד את המסלול למכשיר שלך ולשמור אותו.
במסלולים תקבלו את כל המידע כולל תיאורים עם תכנים מרתקים, למשל:
כשמטיילים באיזור אסקוסה יש שם בר מקומי בסגנון מערבי שהוקם בשנת 1880 והוא הבר המערבי הכי ותיק ביפן. שם הומצא המשקה DENKI BRAN- סוג של ברנדי מקומי. שווה לגלות עוד מהמקומות של המקומיים, בשביל זה בדיוק השקנו את המסלולים, כדי שכל אחד לא יפספס שום נקודת עניין, ימצה את יפן וייהנה ממנה.

צילום מסך מסיור פארק אואנו (Ueno Park) בטוקיו

לסיכום, מה המסר שאתה יכול לתת לנו?

אם אני הצלחתי, למרות כל הקשיים, של חוסר בשמיעה להצליח ולהגיע רחוק – כל אחד יכול. תראו את השינוי לנגד עיניכם ותשאפו לא רק לחלום אלא גם להגשים. תכינו את עצמכם להנות מעולם חדש ומפתיע.

www.japan-torii.co.il

הכתבה נכתבה בשיתוף יוני בנימינוב

אולי יעניין אותך