fbpx
  • 29 במרץ 2024

נמאס לכם מהנחירות? הכירו את הפטנט העולמי שישנה את חייכם

 נמאס לכם מהנחירות? הכירו את הפטנט העולמי שישנה את חייכם

הכתבה נכתבה בשיתוף רשת מרפאות Sun Clinic

בין בני זוג יש נושא שהוא כמעט "דיל ברייקר" – נחירות. כאשר אחד מבני הזוג נוחר, שנתו של בן הזוג השני מופרעת, והנושא עשוי להפוך משיחת חולין זוגית למוקד תרעומת וכעס.

הסיבות לנחירות עשויות לנבוע מסיבות שונות.  אבל לא משנה מה הסיבה העמוקה יותר לבעיה, בפועל הבעיה היא שדרכי הנשימה צרות ואין לאוויר די מקום לזרום ולכן בוקעות "נחירות" מתוך המאמץ לנשום.

דרכים להתמודדות ולפתרון

ישנן שיטות שונות להתמודד עם הבעיה, כגון שינוי תנוחת השינה על-ידי הגבהת הראש או שינה על הצד במקום על הגב. המלצה על ירידה במשקל אם הבעיה נובעת מעודף משקל. תרגילי גרון מומלצים לצורך אימון הגוף למעבר אוויר ואף שימוש בתרסיסים לפתיחת דרכי האוויר באף או פלסטרים נוגדי נחירות.

בנוסף, ניתן להשתמש במכשירים שונים בזמן השינה: מכשירים דנטליים לפתיחת נתיבי האוויר, מכשיר CPAP המורכב על הפנים לאורך כל הלילה ומחובר ומכונה המזרימה אוויר, ואף ניתוחים שונים בהתאם לסוג הבעיה הרפואית ממנה סובל האדם הנוחר.

יש גם שיטה מהפכנית - טיפול בלייזר לא פולשני

דרך נוספת, בעלת אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד, היא טיפול בלייזר שאינו פולשני.

הטיפול מתבסס על העובדה שנחירות אינן נובעות מהאף אלא מאזור הגרון דווקא, אזור הנקרא החך הרך. זהו אזור בחלקו העלון של חלל הפה, בין החך הקשה לענבל. בזמן השינה החך צונח ומפריע לאוויר לזרום בחופשיות.

במהלך הטיפול, אשר מבוצע על־ידי רופא ואורך כ-15 דקות בלבד, מופנה מכשיר לייזר לאזור החך הרך, מכווץ את הרקמות ומרים אותן. פעולת הלייזר אינה שריפת רקמות ולכן אינה מצריכה אלחוש או הרדמה ואינה כואבת. שיטת טיפול זו נקראת NightLase והיא פותחה על־ידי חברת Fotona אשר מתמחה בטיפולים רפואיים ואסתטיים כבר יותר מ-50 שנה.

יתרונות הטיפול ב-NightLase

ישנם כמה יתרונות ברורים בטיפול בשיטה זו. הראשון ביניהם הוא העובדה שאין צורך במשככי כאבים או בהרדמה בעת הטיפול או לאחריו. בתום הטיפול אפשר לחזור לשגרה רגילה ללא מאמץ.

נמאס לכם מהנחירות?
בתום טיפול אחד ניתן לראות שיפור משמעותי של כ-30% בזרימת האוויר, ובתום כל מערך הטיפולים המומלץ – בין שלושה לשישה טיפולים בהתאם לחומרת הבעיה, ניתן לראות שיפור של עד כ-90%!

הטיפול מבוצע ברשת מרפאות Sun Clinic על-ידי רופאים מיומנים ומנוסים בתחום. בעיית הנחירות אינה גזירת גורל. היא ניתנת לטיפול פשוט, ללא כאבים ובתוך פרק זמן קצר יחסית לטיפול שאינו בהתערבות ניתוחית (בין שלושה לשישה חודשים).

רשת מרפאות Sun Clinic מבצעת טיפולי לייזר כבר מעל 20 שנה. יש לה שבעה סניפים פרוסים ברחבי הארץ ובכל אחד מהם נמצאים רופאים מומחים שייסעו לכם לישון טוב יותר. אז למה להמשיך לסבול מנחירות? צרו קשר עוד היום והתחילו את דרככם לשנת לילה טובה ובריאה יותר!

השאירו פרטים ונציג סאן קליניק יחזור אליכם בהקדם

הכתבה נכתבה בשיתוף רשת מרפאות Sun Clinic

אולי יעניין אותך