fbpx
  • 17 באוקטובר 2024

השקט הסוער: מה אפשר לעשות עם ירידה בשמיעה? פתרונות שמיעה מתקדמים במדטון-הדים למבוטחי מכבי

 השקט הסוער: מה אפשר לעשות עם ירידה בשמיעה? פתרונות שמיעה מתקדמים במדטון-הדים למבוטחי מכבי

הכתבה נכתבה בשיתוף מדטון-הדים

העולם מלא בצלילים נפלאים בכל פינה, שעוזרים לנו לחוות את הסיפור שלנו. לרקוד לצלילי המוזיקה האהובה, לשמוע את תנועת המכחול על בד הציור, לנהל שיחות קולחות בבית הקפה, לשמוע את רחשי הסביבה בהליכת הבוקר, לצחוק ולהחליף מבטים עם כל יושבי השולחן בארוחה משפחתית או לקרוא סיפור לנכדים.

ישנם אנשים שהצלילים הפכו לזיכרון רחוק, והם אינם נהנים כבעבר מפעילויות שהם נהגו לקחת בהן חלק. הם מתקשים לנהל שיחות, להיות קשובים במפגשים חברתיים ואף האזנה לרדיו או צפייה בטלוויזיה דורשות מהם מאמץ רב. אם יש לכם תחושה דומה, ייתכן שאתם חווים ירידה בשמיעה, ואתם לא לבד.

ירידה בשמיעה משפיעה על כ-1.6 מיליארד אנשים ברחבי העולם, והיא יכולה לפגוש אותנו במצבים שונים. המחשבה על ירידה בשמיעה והצורך לטפל בה, בהחלט יכולים להרתיע אבל זו השקעה חשובה בבריאות. איתור מוקדם של ירידה בשמיעה, בשלב בו היא עדיין אינה מורגשת מאוד, מעלה את הסיכויים לקבל תרומה מפתרון שמיעתי כלשהו.

Oticon Real

מבוטחי מכבי? המסע לשמיעה טובה יותר מתחיל במדטון-הדים

אם אתם סובלים מירידה בשמיעה אתם מוזמנים להגיע לייעוץ במדטון-הדים, וליהנות מפתרונות שמיעה מתקדמים שיכולים לסייע לכם לשמוע טוב יותר ולשפר את איכות חייכם. אנו במדטון-הדים, מכון שמיעה מקצועי ומנוסה, נותנים יחס אישי לכל מטופל ומטופלת, ומתאימים את הפתרון השמיעתי לכל אחד ואחת עם ליווי תומך לאורך הדרך. סניפינו פרוסים ברחבי הארץ, ואנו מציעים ייעוץ, הערכת שמיעה ללא עלות, מכשירי שמיעה מתקדמים ומכשור בסטנדרטים בינלאומיים.

השאירו פרטים ונציג מדטון-הדים יחזור אליכם בהקדם


מכשירי שמיעה למבוטחי מכבי בהשתתפות עצמית הנמוכה ביותר במדטון-הדים

במסגרת ההסדר של מדטון-הדים עם קופת החולים מכבי שירותי בריאות, מבוטחי מכבי יוכלו ליהנות מהשתתפות עצמית הנמוכה ביותר על מכשירי שמיעה משוכללים וחכמים, הכוללים בתוכם מנגנוני בינה מלאכותית, ויכולות מתקדמות נוספות. העלות עבור מכשיר שמיעה היא החל מ-333 ש"ח בהתאם לרובד הביטוחי בקופת החולים ובכפוף להסדר. כמו כן, ניתן להתנסות במכשירי השמיעה ללא התחייבות כדי לבדוק האם הם מתאימים לכם.


הליך מקוצר וקל למבוטחי מכבי המחדשים את מכשירי השמיעה

כדי שנוכל ללוות אתכם בתהליך לשמיעה טובה יותר, עליכם להגיע אלינו עם הפניה עדכנית מרופא אף אוזן גרון לשיקום השמיעה. כמו כן, אם טרם הותאמו לכם מכשירי שמיעה דרך קופת החולים, עליכם להביא בדיקת שמיעה עדכנית ממכון מורשה של מכבי. חשוב לציין, אם כבר רכשתם בעבר מכשירי שמיעה דרך מכבי, ניתן לעבור את בדיקת השמיעה באחד המכונים של מדטון-הדים לצורך התאמת המכשירים.


שמיעה טובה היא חלק בלתי נפרד מהחיים, וקיימים היום פתרונות שמיעה מתקדמים. אל תהססו לפנות אלינו לייעוץ ולהתנסות ללא התחייבות במכשירי שמיעה חכמים וחדשניים.

השאירו פרטים ונציג מדטון-הדים יחזור אליכם בהקדם

הכתבה נכתבה בשיתוף מדטון-הדים

אולי יעניין אותך