fbpx
  • 18 באוקטובר 2024

הוד השרון: קרקעות בפרויקט צמרת ימכרו בפחות מ-500,000 אלף ש"ח

 הוד השרון: קרקעות בפרויקט צמרת ימכרו בפחות מ-500,000 אלף ש"ח

הכתבה נכתבה בשיתוף א.ב מוראנו

בהוד השרון, ליד שכונות היוקרה מגדיאל, גני עמל וגיל עמל, מתוכננת לקום שכונה חדשה, המציעה הזדמנות חד-פעמית למשקיעים מהירי החלטה. במתחם 1.4, אשר יוקם בלב העיר, יש כעת אפשרות לרכוש קרקעות במחיר התחלתי של 499,000 ש"ח בלבד.

מתחם 1.4 צפוי להפוך לאחד מפרויקטי הדגל של האזור, כשהוא מציע מגוון רחב של אפשרויות מגורים, החל מדירות קומפקטיות ועד פנטהאוזים מפוארים, לצד מוסדות חינוך איכותיים, אזורי מסחר תוססים ופארק ירוק ושופע. על פי תוכנית המתאר הר/2050, המתחם יכלול לפחות 2,230 יחידות דיור, מה שהופך אותו לאחד הפרויקטים הגדולים והמשמעותיים באזור.

 פי 3 מההשקעה המקורית

בחברת א.ב. מוראנו, המובילה את שיווק הקרקעות, מדגישים את האפשרות לרווח פוטנציאלי של כמעט פי 3 מההשקעה המקורית. קרקעות מופשרות באזור נמכרות כבר בכ-1.5 מיליון שקלים, והחברה מציינת כי משקיעים שיגיעו להשלמת הפרויקט צפויים להרוויח לא פחות מכ-2 מיליון שקל על ההשקעה המינימלית – גם לאחר הוצאות בנייה והיטלים. 

לדברי החברה המשווקת, רוב הקרקעות במתחם כבר נמכרו, אך כעת נפתחה הרשמה לרכישת מספר מוגבל של קרקעות. "עובדה זו מהווה ערובה לכך שהשכונה החדשה תהפוך ליעד חם ומבוקש עבור משקיעים בעתיד הקרוב."

*הקרקע אינה זמינה לבנייה

לפרטים נוספים ומצגת משקיעים השאירו פרטים:

הכתבה נכתבה בשיתוף א.ב מוראנו

אולי יעניין אותך