הבטיחו לכם "שיטה" שתכפיל את ההכנסות? תחשבו שוב. בעולם שבו כל יועץ מתהדר בשיטה מהירה ובלעדית להגדלת הכנסות, רצינו לבדוק – האם באמת ישנן שיטות כאלו, שמתאימות לכולם. בעלות ובעלי עסקים? אתם חייבים לקרוא את הכתבה הזו
- עוד באתר ש
- הכתבה נכתבה בשיתוף עופר מכמל סמוראי בעסקים
- 17 ביולי 2024
- 149921
הכתבה נכתבה בשיתוף עופר מכמל סמוראי בעסקים
בעלי עסקים רבים פונים לייעוץ עסקי, בבקשה להגדיל את ההכנסות ולשפר את הביצועים. רבים מהם מחפשים את "השיטה" שתעזור להם לפרוץ את תקרת הזכוכית וההכנסות הלא מספיקות. אלא שבעולם טכנולוגי מהיר, אינסוף אפשרויות ובינה מלאכותית – הציפייה ל-"שיטה" אחת שתעבוד לכווווולם היא פשוט מופרכת. עסקים שרוצים לצמוח באופן מהיר ואגרסיבי זקוקים לתהליכים התפורים בדיוק לצורך שלהם. לכן, תהליכים עסקיים מוצלחים, בהכרח יהיו יותר ויותר אישיים, שונים זה מזה ובלתי ניתנים לחיקוי. ובפרט, לא ניתן לכלול אותם תחת שיטה אחת. אז איך בכל זאת בוחרים ליווי וייעוץ עסקי?
פגשנו את עופר מכמל, מאמן בכיר למצוינות עסקית והבעלים של "סמוראי בעסקים". עם ניסיון של 24 שנים בעולם העסקים, מעל ל-350 עסקים שהגדילו משמעותית את ההכנסות (גם בתקופת הקורונה ותוך כדי 3 חודשי מילואים בזמן חרבות ברזל), אחוזי הצלחה מרשימים ובעברו בכיר בהייטק – עופר הוא האדם להבין את עולם הפיתוח העסקי העדכני. הנה כמה שאלות נוקבות על תחום עם תדמית שנויה במחלוקת
שאלה: "למה רעיון של "שיטה" קוסם לבעלי עסקים למרות שכבר ניסו "שיטות" שונות ללא הצלחה?
עופר: כשעסק מצהיר שיש לו שיטה, הוא נתפס אוטומטית כמנוסה ורציני. אנשים מסיקים שהוא צבר ניסיון ועל בסיסו המציא שיטה משל עצמו. כך שזה גימיק מצוין שיוצר תחושה של מקצועיות וניסיון. נוסיף לכך שכולם רוצים מהר, כאן ועכשיו. וכשיועץ מציע "שיטה", הלקוחות שלו מסיקים שהיא תביא תוצאות הרבה יותר מהר. זו הסיבה שהגישה השיווקית הזו תפסה חזק וכולם יוצרים שיטות. בכל תחום – דיאטה, אימונים, העצמה, ליווי, שיווק…
מלאו את פרטיכם המצורף ונחזור אליכם בהקדם
שאלה: "למה בעצם זה לא יכול לעבוד? למה אי אפשר שתהיה שיטה אחת שתעזור לכל העסקים?"
שאלה: על זה צריך להוסיף את המרכיב המנטלי – כמה בעל העסק בנוי לעשות שינויים ובאיזה קצב? כמה הוא טכנולוגי ומסוגל להטמיע טכנולוגיות ומע' טכנולוגיות?
שאלה: "מה כן דומה בין תהליכים עסקיים?"
פגישת אוורסט – פגישה משנה חיים ועסקים. בהתחייבות.
שאלה: "איך הגישה של "שיטה" משפיע על דרכי המכירה של ליווי וייעוץ עסקי?"
שאלה: אחרי שיש מודל עסקי, אני בונה אסטרטגיה שיווקית – איפה אנחנו משווקים? מה סדר העדיפות, על פי פרמטרים שונים של קהל היעד והעסק?
שאלה: "איך הייחודיות הזו של כל לקוח משפיעה על הליווי עצמו?"
שאלה: "אז אין לך תהליכים קבוצתיים? אתה עובד רק אחד על אחד?"
שאלה: "איך שני עסקים שונים יכולים לקבל מענה וליווי בתוך קבוצה?"
שאלה: "מה המסר שלך לבעלי עסקים?"
מלאו את פרטיכם המצורף ונחזור אליכם בהקדם